שלומי אביחצירא ושות`, משרד עורכי דין

שלומי אביחצירא ושות', משרד עורכי דין

שד' הרצל 1 , אשדוד (אזור הדרום)

משרד עורכי הדין שלומי אביחצירא ושות` עוסק בתחום המקרקעין, לרבות נדל"ן מסחרי, ניהול נדל"ן, הסכמי מכר, הסכמי שכירות ופינוי מושכר.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרד בוטיק שמנוהל ע"י עורך הדין שלומי אביחצירא שצבר ניסיון רב בתחום הנדל"ן המסחרי והפרטי. בין היתר מחלקת הנדל"ן מטפלת בתחומים הבאים:

- ליווי משפטי מקיף  (כולל תכנון מס אופטימלי) של עסקאות רכישה/ מכירה של נכסי מקרקעין הכולל ייעוץ מקצועי ופרטני בהתאם לעסקה וללקוח. כמו כן, משרדנו מנהל נכסים עבור משקיעים ובעלי נכסים שאינם מעוניינים להתעסק עם נושא השכירות על כל היבטיו.
- טיפול וליווי משפטי של דיירים שמעונינים לבצע פרויקט תמ"א 38 בבניין מגוריהם. הליווי כולל איתור יזם/קבלן במידת הצורך, ניהול מו"מ מול היזם/קבלן תוך כדי מיצוי התמורה שהדיירים יקבלו, קבלת בטוחות מתאימות לביצוע הפרויקט, דיווח לרשויות המיסים. יש לציין כי הטיפול והליווי של הדיירים הוא ללא כל עלות מצידם.
- טיפול וליווי יזמים בהתקשרות בפרויקטים של תמ"א 38 ובעסקאות קומבינציה תוך כדי טיפול בהיבטים מיסויים וניתוח העסקאות בפן הכלכלי והמשפטי.
- ביצוע בדיקות נאותות משפטית של עסקאות נדל"ן מורכבות ורכישת חברות.

המשרד נותן מענה ללקוחותיו שנזקקים לתביעות כספיות בתחום האזרחי מסחרי כאשר אינטרס הלקוח ויחס אישי הם בסדר עדיפות ראשון.

כמו כן, המשרד  שם לו לערך עליון להתגרש בצורה חכמה. לקוחות שלא מעוניינים לבזבז זמן יקר בבתי משפט והמון כסף ימצאו מענה הולם לגירושין בדרך של הידברות והסכם הוגן.


שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלומי אביחצירא ושות`, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל שלומי אביחצירא ושות`, משרד עורכי דין

למעלה