ד"ר בירון ושות` משרד עו"ד

ד"ר בירון ושות' משרד עו"ד

שדרות שאול המלך 35 "בית-אמריקה" , תל אביב (אזור המרכז)

עורכי הדין שרון בירון מרקוביץ וד"ר יהונתן בירון מנהלים מחלקת רשלנות רפואית, נזיקין, ביטוח לאומי, דיני עבודה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 5 המלצות

על המשרד

עורכת הדין ונוטריון שרון בירון מרקוביץ' הינה מנהלת המשרד עם ניסיון של מעל ל-19 שנים בתחומי רשלנות רפואית, נזיקין, תאונות דרכים, ביטוח לאומי, תאונות עבודה, דיני עבודה, דיני המסים, הנזיקין, המשפט המסחרי, 


יהונתן בירון הינו עורך דין העוסק ברשלנות רפואית, דיני נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני המסים, מיסי מקרקעין, מס שבח, מס רכישה ועוד. כמו כן עוסק בנושא חברות, נאמנויות, חוזים, חברות היי טק, משפט מסחרי.

 

דיני מסים: המשרד עוסק בכל דיני המסים בישראל, דיני מקרקעין, מס רכישה, מס שבח ועוד. 

 

חברות ומסחרי: המשרד עוסק בדיני חברות, הקמת חברות בארץ ובחו"ל, חוזים בכלל ובינלאומיים, הקמת חברות היי טק וליווים, קניין רוחני ועוד.

 

רשלנות רפואית: עוסק בכל תחומי הרשלנות הרפואית, הן ברשלנות באבחון מוקדם של מחלות וגידולים, הריון ומעקב הריוני על כל שלביו, גינקולוגיה, נשים, אונקולוגיה כללית והשד, עיניים, עור, כירורגיה ועוד... בעל ניסיון רב שנים והצלחה מוכחת.

נזיקין: בנוסף המשרד עוסק שנים רבות בייעוץ ובתביעות בגין נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות נגד חברות ביטוח, ביטוח לאומי ועוד.

דיני עבודה וביטוח לאומי: בנוסף המשרד עוסק שנים רבות ובהצלחה רבה בייעוץ ובתביעות כנגד הביטוח הלאומי ובין היתר תאונות עבודה, תאונת דרכים בעבודה, ייצוג בוועדות רפואיות, מחלות מקצוע, מיקרוטראומה ועוד.

פשיטות רגל: בנוסף המשרד עוסק מזה שנים רבות בייעוץ, ליווי והגשה של בקשות למתן צו כינוס - פשיטות רגל וליווי החייב עד למתן הפטר כולל חובות בסדרי גודל משמעותיים ביותר, תביעות של בנקים ונושים שונים.

דיני משפחה: המשרד עוסק גם בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו השונים, כולל עריכת הסכמי ממון, צוואות וירושות, תביעות גירושין, משמורת, מזונות, חלוקת רכוש וכיוב'. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 24/01/2016

    אחרי שפניתי דרך האתר והשארתי פרטים, קיבלתי שיחה חוזרת אחרי יום. מודה לכם על ההקשבה והייעוץ.
     

  • 05/08/2015

    בעודי בחדר מיון עם חום גבוה מאוד נשלחתי לביצוע בדיקות ללא ליווי. איבדתי הכרתי, נחבטתי ונפצעתי קשות. בשל כך אושפזתי וטופלתי במשך זמן רב עם תוצאות נילוות. פניתי לעו"ד ד"ר יהונתן בירון ולמשרדו אשר הגישו תביעה בשמי. עלי לציין כי הטיפול בתיק היה מקצועי וענייני. כמו כן בסוף ההליך הייתי מרוצה מהתוצאה. לסיכום, אני ממליץ מאוד על משרד עורכי הדין הזה.
     

  • 27/07/2015

    לאחר פנייתי למשרד עו"ד בירון מרקוביץ` וטיפול בתיקי ברצונ לציין כי זכיתי לקבל טיפול מקצועי מהיר ומסור אשר צלח ובאופן מאוד מכובד ואין לי אלא להודות למשרד עוה"ד ולצוות המשרד ולהמליץ לפנות אליהם בחום רב
     

  • 07/07/2015

    פניתי למשרד בירון מרקוביץ` בנושא פשיטות רגל. אני חייבת לציין שעו"ד שרון המומחית בנושא חזרה אליי עם תשובות חותכות ונאמנות למציאות כמותה. במספר הדקות ששוחחנו התרשמתי מהגברת שרון כי מדובר באשת מקצוע בעלת שיעור קומה ולמעלה מזה, סובלנית וסבלנית, נאמנה למקצועה , בעלת עומק ונתינה , כן ירבו כמותה בחיים ובתחום. ולסיום: יאמר לזכותה כי במספר מילים ו/או משפטים דאגה לסגור את מעגל חיי בנושא "הליך פשיטת הרגל" שחפצתי בו. ובמידה ואצטרך להמליץ על משרדתכם אעשה זאת בחפץ לב.
     

  • 26/06/2015

    טופלנו במקרה של רשלנות רפואית בתחום רפואת נשים בקשר לנזק שנגרם לאשתי. הטיפול היה לשביעות רצוננו המלאה ובשקיפות. עורכי הדין היו זמינים לכל פניותינו. אשתי ואני ממליצים בחום לכל מכרינו בכל עניין לפנות למשרד עורכי הדין הזה.
     

ד"ר בירון ושות` משרד עו"ד
פניה ישירה אל ד"ר בירון ושות` משרד עו"ד

למעלה