עו"ד גדלי סולן

עו"ד גדלי סולן

פל ים 2 , חיפה (אזור הצפון)

עורך דין משנת 2001 עוסק אך ורק בדיני משפחה וירושה.עוסק בפתרון תיקי גירושין מורכבים ,עריכת הסכמי ממון טרם נישואין והסכמי גירושין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 6 המלצות

על המשרד

עורך דין גדלי סולן  למד לתואר ראשון במשפטים במכללת  "שערי משפט" וסיים את לימודיו בשנת 2000 .

לאחר מכן התמחה במשרדה של עו"ד שרין סולן העוסק בתחום דיני המשפחה.

 

החל משנת 2001 הוסמך כעורך דין החל לעסוק בתחום דיני המשפחה על כל רבדיו תוך שהוא צובר ידע רב, מוניטין וניסיון שאין לו תחליף.

 

כיום הוא נחשב לעורך דין מוביל בתחומו ולרשותו הישגים רבים ויוצאי דופן.

 

הטיפול המסור, היחס האישי  ושיטות העבודה היחודיות שפיתח מסייעות לכל לקוח למקסם את  מצבו המשפטי ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר. 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 6 המלצות)
  • 18/12/2023

    עורך דין גדלי האלוף👑 הגעתי למשרד סולן לאחר אכזבה גדולה מעורכת דין אחרת, הגעתי למשרד שהוא משפחה! הרגשתי מוקפת באכפתיות, מקצועיות, רגישות מהרגע הראשון. גדלי טיפל בענייני במקצועיות רבה, בשקיפות ,תשומת לב לכל בקשה, תמיד זמין ועם הבנה ואכפתיות דבר שלא מובן מאליו! והכי חשוב התוצאות הנהדרות שהצליח להשיג בסופו של דבר. אין לי מספיק מלים לתאר עד כמה אני מודה ושמחה שהגעתי למשרד סולן ולטיפולו של גדלי בפרט!
     

  • 16/01/2023

    עורך דין סולן, ליווה אותי לאורך תקופה ארוכה בעבר, וגם בימים אלה. בכל המסלולים שנזקקתי, הרגשתי שמולי עומד אדם איכפתי וחם. תמיד זמין, גם בשעות מאוחרות, קשוב, ואמין. עורך דין מנוסה, המנסה למצוא את שביל הביניים, להוריד מתח, ובכך, מסייע רבות בסוגיות המשפטיות, שממבט ראשון, נראות ללא פיתרון. ממליץ מכל הלב.
     

  • 21/05/2021

    יצא לי להגיע לעו"ד סולן לאחר שחיפשתי המלצה לעורך דין טוב ובעיקר מקצוען שטחתי בפניו את בעיותי ובאותה נשימה אמרתי לו את מה שאני חפץ להשיג ואת דרך הפעולה גם אם היא אינה אידיאלית עוד סולן היה קשוב מאוד לצרכי והתאים את דרך הפעולה המיטבית לצרכי כמו כן גם בנושא התשלום הוא היה יותר מהוגן תוך גילויי התחשבות במצבי הכלכלי בעט בה התחלתי את התהליך אין ספק שעוד סולן שייך לזןמיוחד של עורכי דין גיליתי איש מקצוע וגם בן אדם ממליץ מאוד ... אפילו לשיחת יעוץ לפני קבלת החלטה באיזה כוון לפעול
     

  • 02/11/2020

    תודה לעו"ד גדלי סולן על טיפול מהיר ומקצועי, מהרגע הראשון קבלתי יחס אישי ותחושת בטחון. ממליצה בחום, ואין ספק שבעתיד אפנה אליו שנית.
     

  • 02/11/2020

    עורך דין חכם, פיקח, בעל כישרון שנון, יודע את החוקים על בוריים, במהלך תיק גירושין שנמשך שנים נתן לי עצה ששווה זהב, קיבלתי שכירות על הבית שלי בשווי 100,000 ש"ח בלי לשלם מדור, עצה שממש הצילה אותי. בקיצור ממליץ בחום ובאהבה מניסיון אישי. יחס אדיב והגון.
     

  • 10/08/2017

    אני רוצה להודות לעו"ד גדלי סולן שטיפל בי בצורה יוצאת דופן ובאופן מידי מרגע שפניתי אליו. מדובר בעו"ד ישר והגון. ואני ממליץ לכל אחד לפנות אליו.
     

עו"ד גדלי סולן
פניה ישירה אל עו"ד גדלי סולן

למעלה