פרופ` ביין ושות`

פרופ' ביין ושות'

מעלה השחרור 17 , חיפה (אזור הצפון)

עוסק בתחומים השונים: מיסוי ישיר ועקיף, לרבות מיסוי בינלאומי ומיסוי מקרקעין אזרחי ופלילי, מיסוי מוניציפאלי וחוקי עידוד השקעות הון ותמריצים ממשלתיים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד עוסק במתן חוות-דעת מקצועיות במיסים ובמשפט מינהלי, ניהול משא ומתן מול רשויות המס וייצוג בבתי-המשפט בערכאות השונות.

חוות-הדעת של המשרד, מתקבלות בקרב רשויות המס ובקרב הקהילה המשפטית ובית-המשפט, כפרשנות ראויה של הדין הקיים. לא אחת,שינויי החקיקה התבססו על חוות-הדעת שהמשרד פרסם.

 

בראש המשרד עומד פרופ' דן ביין, אשר כיהן כשופט המיסים המוביל בישראל. פרופ' ביין אחראי לקביעת תקדימים רבים בדיני המס, במסגרת כהונתו כסגן נשיא בית-המשפט המחוזי בחיפה הממונה על בית המשפט לעניינים מינהלים.

 

למשרד יכולת ייחודית המשלבת בין ידע מקצועי לצורך הכנת חוות-דעת ועיסוק בניהול משא-ומתן מול רשויות המס, ובמידת הצורך ליטיגציה והתדיינות בבתי-המשפט. כמן כן למשרד עיסוק בניהול תיקים מורכבים מול רשויות המס, ובהשגת הסכמי-פשרה ובקשות מקדמיות, תוך חיסכון מס משמעותי לטובת הלקוח.


המשרד עוסק בניהול תיקי מס פלילים משלב החקירות לרבות הסדרי כופר, הסדרי טעון וייצוג בבתי משפט בערכאות השונות. יצוין כי פרופ' ביין הינו עוסק למשפט פלילי.

 

המשרד עוסק במיזוגים ופיצולים של חברות לטובת התנהלות נכונה של החברה.

 

המשרד עוסק בקבלת עשרות החלטות מס"פרה-רולינג" מידי חודש, מאת המחלקות השונות ברשות המיסים המקצועיות.

המשרד עוסק בדיני מכס, סיווג טובין ואישורו, מו"מ וליטיגציה.

 

המשרד מלווה עסקות מסחריות, משלב הקמת החברה ובחירת אזור התאגדות, לרבות ליווי כל פעולה המבוצעת על ידי חברה אשר הנה בעלת השלכות מס על החברה ובעליה.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פרופ` ביין ושות`
פניה ישירה אל פרופ` ביין ושות`

למעלה