משרד עורכי דין צבי פשדצקי

משרד עורכי דין צבי פשדצקי

החשמונאים 90 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי דין צבי פשדצקי בעל וותק של מעל מ-30 שנה בתחום עריכת הדין, המשרד ניהל מאות תיקים מורכבים במגוון תחומי המשפט האזרחי מסחרי, יצירת קשר טלפוני בלבד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין צבי פשדצקי הוא משרד ותיק, אשר הוקם בשנת 1980 ע"י עורך הדין צבי פשדצקי ומנוהל מאז על ידו.
המשרד מציע ללקוחותיו קשת רחבה של שירותים משפטיים. בעיקר בתחום המשפט המסחרי, הן בתחום הליטיגציה והן בעבודה משפטית שוטפת (חוזים, נדל"ן, פרוקים וכינוסים). כמו כן, המשרד עוסק בדיני עבודה, דיני עמותות ודיני ירושה.

לקוחותינו זוכים ליחס אישי ולטיפול פרטני, תוך שהם נהנים מיתרונות של משרד ותיק ומקצועי המציע שירותים מגוונים ומורכבים, אשר היה מעורב במספר רב של תקדימים משפטיים.

 

צוות המשרד

 

עו"ד צבי פשדצקי:


בעלים ומייסד המשרד.
בעל תואר ראשון מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב.
בנוסף, הינו בוגר אוניברסיטת תל-אביב בחוגים ערבית ומזרח תיכון.
עו"ד פשדצקי שרת בצה"ל ביחידה 8200 וסיים את שרותו בדרגת רס"נ.
עו"ד פשדצקי הנו בעל ניסיון עשיר בליטיגציה אזרחית ומסחרית ועוסק במתן ייעוץ במגוון רחב של סוגיות משפטיות מורכבות בתחומים אזרחי, מנהלי ומסחרי.
לעו"ד פשדצקי עיסוק גם בתחום הייחודי של מאבקי שליטה בעמותות לאחר התמוטטויות, וכן בתחום דיני הירושה ובמאבקים על תקפות צוואות.
עו"ד צבי פשדצקי הוביל את המשרד להשגת ניצחונות ותקדימים משפטיים בתחומים רבים ומגוונים.

 

עו"ד אדם דנון:


בעל תואר ראשון מהפקולטה למשפטים מהמכללה האקדמית למשפט ועסקים ברמת גן ותואר שני מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן. מטפל בתיקי המשרד בתחום המקרקעין.

 

עו"ד אנה בלביצקי:

 

בעלת תואר ראשון מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן. מטפלת בתיקי המשרד בתחומי דיני העבודה והביטוח הלאומי.

 

הצלחות תקדימיות

במהלך השנים המשרד השיג תקדימים משפטיים בתחומים מגוונים והביא לחידושים בזירה המשפטית. להלן כמה מהצלחותינו לפי תחומים:

דיני תאגידים:

ע.א 741/01 מאיר קוט נ' עזבון ישעיהו איתן ז"ל- ערעור בבית המשפט העליון שביטל דילול מניות שנעשה בחברה למרות שהדילול נעשה בהסכמת בעל המניות שתבע, וזאת בשל חובת אמון מוגברת של מנהלים כלפי בעלי מניות ואי מסירת מלוא האינפורמציה שהייתה בידיהם (פסק דין זה מאוזכר בעשרות פסקי דין ומצוטט גם בספרים ומאמרים רבים).
דיני חוזים:
ע.א 2239/06 אילן אמיר חברה לבנין והשקעות בע"מ נ' עיריית הרצליה- ערעור בבית המשפט העליון שחייב עירייה לשלם לקבל פיצויים בשל התמשכות עבודות בנייה של אצטדיון כדורגל שנגרמו בשל ביצוע שינויים תכנון מהותיים על ידי העירייה וזאת למרות שבהסכם אין התייחסות לעיכוב שנוצר בשל התנהלותה של העירייה. (פסק דין זה מאוזכר בעשרות פסקי דין ומצוטט גם בספרות משפטית).
מקרקעין ומיסוי מקרקעין:
1) ע.א 9567/12- תיק שעדין מתנהל בביהמ"ש העליון בטענה כי המדיניות של שלטונות מס שבח לגבות מס אינפלציוני גם כאשר בעיסוקו נוצרו הפסדים ריאליים, הינה מדיניות פסולה ויש לבטלה.
2) בר"ע 002563/00 ג.ח.ל. בע"מ נ' בנק המזרחי המאוחד ואח'- ביטול מכירת מקרקעין שנעשה ע"י כונס נכסים למרות שהמכירה כבר בוצעה והקונה היה צד ג' תם לב.
דיני ירושה:
ע.א 6119/95, רע"א 5103-95 טובה דשת נ' שלום אליהו- ערעור בביהמ"ש העליון, שפסל הסתלקות של יורשים מחלקם בצוואה שמטרתה הייתה לחזור ולרשת על פי דין ובכך להביא לביטול תנאי שנקבע ע"י המוריש וזאת למרות שהזכות להסתלקות על פי חוק הירושה אינה מותנית בדבר. (פסק דין זה מאוזכר בעשרות פסקי דין ומצוטט גם בספרים ומאמרים רבים).
דיני עמותות:
1) בש"א 15088/01, ע.א 3955/05, 39359/05, בש"א 6420/05 הרב נחמן צוקר נ' עיריית פתח תקוה- קביעה בביהמ"ש העליון שניתן לקבל הצעת השתלטות על עמותה בפרוק ועל נכסיה באמצעות החלפת חבריה, תוך השארת התאגיד המשפטי ללא שינוי וזאת לאחר שביהמ"ש העליון הפך פסיקה של ביהמ"ש המחוזי שקבעה כי למייסד של עמותה יש זכויות עודפות במאבק על השליטה בעמותה.
2) ת.א 1470/03, ע.א 7778/09 עמותת אגודת ישיבת השרון נ' זאב סגל- חיוב ישיבה שקיבלה רכוש על מנת להנציח נספי שואה, להקצות 750,000$ למטרה זו, למרות שעברו 50 שנה מאז הופרה ההתחייבות.
דיני עבודה:
בש"א 1618/09 - החלטה שהביאה לביטול חברותו של נציב שרות המדינה במכרז למינוי בעל תפקיד בכיר בשל הבאת אינפורמציה בפני ועדת איתור מבלי להתריע בפני המועמד על כך.

 

הצלחות משפטיות מהשנה האחרונה:


ערר מס' 86046/12 ר' אברהם יצחק מכנס נ. הועדה המקומית לתכנון ולבניה באר טוביה- החלטת ועדת ערר מחוז דרום מה- 22/04/13 שביטלה את דרישת הועדה מקומית לתכנון ובניה באר טוביה לתשלום היטל השבחה בעת המכירה בגין תמ"א 36 המתירה התקנת אנטנות סלולאריות.
ע.א 41440-03-11 רזנאוי עזרא ואח' נ' עיריית תל-אביב- החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב מה- 19/02/13 הקובע את זכותם של בעלי נכסים שנמצאים בצמידות לשוק הסיטונאי ברח' חשמונאים תל אביב להמשיך ולהפעיל בית קירור ועסקים סיטונאיים תוך שימוש בדרכים של המתחם ההולך ונבנה במקום.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורכי דין צבי פשדצקי
פניה ישירה אל משרד עורכי דין צבי פשדצקי

למעלה