עו"ד גיא קונפורטי

עו"ד גיא קונפורטי

וייצמן 47 , כפר סבא (אזור השרון והסביבה)

גיא קונפורטי הוסמך כעו"ד בשנת 2004 וכרו"ח בשנת 2011. ההכשרה כעו"ד וכרו"ח מאפשרת למשרדינו לתת ליווי וייעוץ ללקוחותינו בתחום המשפטי, כלכלי, פיננסי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
גיא קונפורטי הוסמך כעו"ד בשנת 2004 וכרו"ח בשנת 2011. ההכשרה כעו"ד וכרו"ח מאפשרת למשרדינו לתת ליווי וייעוץ ללקוחותינו בתחום המשפטי, כלכלי, פיננסי תוך ראיית התמונה הכוללת – הן המשפטית והן הכספית, לרבות השלכות המיסוי.
 
הידע, הניסיון וראיית התמונה הכוללת (משפטית וכלכלית) מאפשרת למשרד להעניק ללקוחות מענה בהיבט רחב וכללי, תוך מתן דגש לכלל ההיבטים וההשלכות, לרבות משפטית, כלכלית, חשבונאית ומיסויית. המשרד מייצג לקוחות רבים במכירת או רכישת פעילות עסקית או מניות.
 
עו"ד גיא קונפורטי הוסמך כמגשר בשנת 2003 והוא מתמנה ע"י בתי המשפט כמגשר על מנת לפתור את הסכסוכים ולהוביל את בעלי הדין להסכם מרצון המסלק את התביעות. יתרונות הגישור הם רבים. העיקריים שבהם הם חיסכון בעלויות, פיתרון הסכסוך באופן מהיר אל מול ההתדיינות בבתי המשפט והעובדה שהצדדים בוחרים לעצמם את התוצאה הסופית (בזמן שבבית המשפט השופט מכריע).

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד גיא קונפורטי
פניה ישירה אל עו"ד גיא קונפורטי

למעלה