יניב גיל ושות` - משרד עורכי דין

יניב גיל ושות' - משרד עורכי דין

מנחם בגין 150 , תל אביב (אזור המרכז)

למשרדינו תחומי עיסוק מגוונים ובהם ייצוג חברות ולקוחות פרטיים בתחומי המשפט

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי הדין יניב גיל ושות' שמייסדו הינו עורך דין ונוטריון יניב גיל הינו חבר בלשכת עורכי הדין בישראל ובוגר תואר ראשון במשפטים L.L.B.

 

משרד עורכי דין יניב גיל ושות' הינו משרד ייחודי וצעיר המורכב מעורכי דין המנוסים בתחומי הליטיגציה וייצוג משפטי בתחומי מעמד אישי, פש"ר, הוצל"פ, בנקאות ומקרקעין.

 

 

המשרד משלב את יתרונותיו של משרד גדול ומנוסה עם היתרונות של משרד צעיר ונמרץ המגיב במהירות לצרכי הלקוח. שיטת העבודה במשרד באה לידי ביטוי באמצעות עריכת ניתוח משפטי וקשר אישי עם כל לקוח והסתמכות על יצירתיות, יוזמה, חדשנות ויישום דינים והלכות חדשות.​

 

 

 

משרדנו מייצג ומלווה לקוחות בתחום דיני משפחה ומעמד אישי, הסכמי גירושין, ניהול הליכי גירושין, עריכת הסכמי ממון ועריכת הסכם לחיים משותפים בהתאמה אישית, הסדרי ראייה, הסדרי שהות, חלוקת רכוש, ידועים בציבור, טיפול בקבלת צו קיום צוואה, ייצוג בהליכי התנגדות לצוואה, צו ירושה, בית דין רבני, בית משפט משפחה, טיפול בסכסוכי ירושה, הסדרי משמורת, גביית מזונות, מזונות ילדים, מזונות אישה, נישואים אזרחיים, סרבנות גט, הורות משותפת, חטיפת ילדים, אלימות במשפחה, הסדרי התדיינות בסכסוכי משפחה, זוגות חד מיניים, זכויות נשים מוכות, פסולי חיתון, הפריה לאחר המוות, ניהול עיזבון, תביעת כתובה, גניבת זרע, אימוץ ילדים, דיני נאמנויות, התרת נישואין | גירושין אזרחיים, חוב מזונות, ייפוי כוח מתמשך, ניכור הורי ותביעות אזרחיות במשפחה.

 

 

משרד עורך דין יניב גיל ושות' הינו משרד ותיק ומנוסה בתחום הטיפול והביצוע של פשיטות רגל.

ליווי אישי ומקצועי החל מראשית דרכו של התהליך ועד למציאת הפתרון היעיל ביותר לטובת הלקוח, תוך ראיה רחבה ובדיקת כל האפשרויות לביצוע התהליך עם דגש לכל ההיבטים הסובבים את החייב ומשפחתו וזאת, כדי שהחייב יוכל להמשיך לנהל את אורח חייב בצורה הראויה ככל שניתן.

 

 

משרדינו מייצג חייבים בכל שלבי הליך פשיטת רגל ,יחס אישי ללקוח ,מקצועיות וניסיון רב ,כשהדגש הוא הגנה על החייב ,סיוע בהתנהלות כספית בהליך פשיטת רגל ,בחינת כל הקריטריונים מסביב ,נכסים ,רכוש וכו' .תוך מתן פתרונות משפטיים ושמירה על מסגרת כספית בהליך פשיטת רגל ,מתן סיוע וליווי בהגשת הבקשה לפשיטת רגל,ובקשה לצו כינוס ,לסיכום משרד עו"ד יניב גיל מלווה את החייב משלב איסוף המסמכים ועד להגשת כל הבקשות למיניהן בפשיטת רגל ועד לקבלת הפטר .

 


כל הגורמים במשרד פועלים יחד כדי לספק ללקוחות את השירותים המשפטיים המקיפים והאיכותיים ביותר, תוך מתן יחס אישי והתחשבות בצרכי כל לקוח.

זמינות, מקצועיות, מחוייבות נטולת פשרות, דיסקרטיות ומתן פתרונות יצירתיים הינם חלק מן הערכים שמנחים את הצוות המקצועי של המשרד.

 

 

 

 

שפות: עברית אנגלית וערבית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יניב גיל ושות` - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל יניב גיל ושות` - משרד עורכי דין

למעלה