שני בן דוד, עורכת דין

שני בן דוד, עורכת דין

הגדוד העברי 5 (גן העיר) , אשדוד (אזור הדרום)

עורכת דין לענייני משפחה, ירושה וצוואות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

עו"ד שני בן דוד היא בוגרת תואר ראשון במשפטים (LL.B) מהמכללה למנהל בראשון לציון ועוסקת בפרקטיקה של דיני משפחה וירושה מזה כ-10 שנים, לאחר שהתמקצעה בתחום, צברה ניסיון רב במשרדים המובילים וטיפלה בכל האתגרים הכרוכים בניהול תיקי משפחה.

 

משרדה של עו"ד שני בן דוד מציע ליווי לאורך כל הדרך, מהייעוץ הראשוני ועד לתום ההליך, במקצועיות, נאמנות, ביטחון ומסירות כלפי הלקוח, בכל הסכסוכים והמחלוקות הנוגעים והנובעים מדיני משפחה:


יישוב סכסוכים, נישואין, גירושין, ידועים בציבור, רכוש, חלוקת רכוש, משמורת והסדרי שהות, מזונות ילדים ומזונות אישה, ניהול מו"מ, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, הסכמי שלום בית, הסכמי הורות, הסכם חיים משותפים, אכיפת הסכמים, אבהות, אימוץ, אלימות במשפחה, צווי הגנה.


סכסוכי ירושה, עיזבונות, צוואות, הסכם בין יורשים, ייפוי כח מתמשך, אפוטרופסות, אפוטרופסות מבוגרים, אפוטרופסות לבגירים עם צרכים מיוחדים, בקשה למינוי אפוטרופוס. 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 25/06/2019

    שני בן דוד היא עורכת דין מקצועית, יסודית ומבריקה. זכיתי בטיפול מסור ביותר לשביעות רצוני ואני שמח על הבחירה בשני לייצג אותי בתקופה הקשה בחיי. בזכותה הרגשתי שההר הוליד עכבר ויצאתי חזק ומאושר. תודה תודה תודה מקרב לב על הכול.
     

  • 25/06/2019

    ‏מומלץ ביותר עובדת בצורה יסודית ומהירה מבחינתי ‏אין לך תחליף
     

  • 25/06/2019

    עורכת דין משכמה ומעלה שירות מהלב מקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש עם ערכים וכבוד נמשיך להתנהל מולך ״מוריס קידוחים בע״מ״
     

שני בן דוד, עורכת דין
פניה ישירה אל שני בן דוד, עורכת דין

למעלה