קליג` אביעד, עו"ד

קליג' אביעד, עו"ד

מושב יעד (אזור הצפון)

המשרד עוסק בתחום האזרחי בכללותו ובדגש על דיני הבנקאות ואכיפת חיובים, נזיקי ורשלנות רפואית ומשפט מסחרי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עוה"ד קליג' אביעד עוסק בליווי וייצוג משפטי בתחומי המשפט האזרחי בכללותו תוך שימת דגש והתמקדות בדיני ביטוח ונזיקין לרבות תביעות רשלנות רפואית וכן בדיני הבנקאות, ההוצאה לפועל והמשפט המסחרי.

 

משרדנו חרת על דגלו את אמנת השירות והשקיפות ומלווה את הלקוח משלב פגישת היעוץ ועד לסיומו של ההליך לרבות דרך ההוצאה לפועל במידת הצורך.

 

במסגרת העיסוק בדיני הנזיקין עסוק המשרד בייצוג לקוחות מול חברות הביטוח בשלל תחומים כגון תביעות פיצויים בגין תאונות עבודה ו/או תאונות דרכים, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח כלליות וייצוג בתביעות בגין נזקי רכוש וביטוח פנסיוני וסיעודי.

 

במסגרת העיסוק בדיני הבנקאות ייצג עו"ד קליג' שנים רבות בנקים בדגש על אכיפת חיובים. מדובר בתחום הדורש היכרות רבה עם מערכת הבנקאית ודרכיה בארץ ובכלל. בין היתר עוסק המשרד במתן ייעוץ וליווי לנתבעים על ידי המערכת הבנקאית, לחייבים בהוצאה לפועל ולאלה הנזקקים ליציאה מחובות העבר על מנת לפתוח דף חדש באמצעות הליך פשיטת הרגל.

 

במסגרת העיסוק במשפט המסחרי עוסק המשרד בייצוג חברות ומתן ייעוץ שוטף לחברות עסקיוות, לרבות הקמת חברות, פירוק חברות, הסכמי יזמות ועוד.

 

עו"ד קליג' הינו בעל ניסיון רב בייצוג לקוחות הבנקים לשעבר ועתיר ניסיון בהתנהלות בנבכי המערכת הבנקאית מול הבנקים המובילים במשק.

הידע המקצועי בשילוב הניסיון התעסוקתי הרב בתחום והיכרות המערכת הבנקאית, מעניקים למשרד עוה"ד קליג' יתרון משמעותי על פני משרדים אחרים זאת כמובן בצירוף יחס אישי והסבר ממצה ומפורט על כל שלב משלבי ההליך המשפטי עד לתומו והכל על מנת למקסם את זכויות הלקוח.

 

הנכם מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ ללא התחייבות.

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 02/10/2014

    סייע לי רבות בענייני בנקאות, בקיא בתחומו ובעל שירות מצוין
     

קליג` אביעד, עו"ד
פניה ישירה אל קליג` אביעד, עו"ד

למעלה