נבון ושות` משרד עורכי דין

נבון ושות' משרד עורכי דין

מורדי הגטאות 87 , באר שבע (אזור הדרום)

משרדינו עוסק בין היתר בעסקאות מכר

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין נבון ושות' הינו משרד עורכי דין צעיר דינאמי ומקצועי, אשר שם דגש על תודעת שירות גבוהה. המשרד מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים איכותיים המבוססים על עיסוק, ידע וניסיון רב. המשרד מייצג לקוחות הן מהסקטור הפרטי והן מהסקטור הציבורי.


המשרד ממוחשב באופן מלא, לרבות מערכת ניהול התיקים ומערכת הנהלת החשבונות.


כמו כן במשרד ממשק אינטרנט מתקדם המאפשר קשר מאובטח ON LINE בין מערכת המחשוב במשרד לבין מערכות חיצוניות שונות, ביניהן: מערכת בתי המשפט, לשכות ההוצאה לפועל, רשם האוכלוסין, רשם החברות, בנקים למיניהם ולקוחות מוסדיים.

 

תחומי העיסוק של המשרד:


המשרד עוסק בתחום המשפט האזרחי מסחרי, תחום החוזים, נדל"ן ומקרקעין, תכנון ובנייה, ליטיגציה, הוצל"פ, דיני משפחה ירושה ועיזבון, רשויות מקומיות וגבייה, דיני עבודה, נזיקין ומשפט פלילי.


בין לקוחות המשרד מצויים רשויות מקומיות, חברות פרטיות, פרטים ומוסדות
להם ניתן שרות במגוון רחב של רבדים משפטיים בהתאם לדרישותיהם הפרטניות.

במשרד מספר עורכי דין המובילים מחלקות שונות, בהתאם לעיסוקם המשפטית הספציפית. עורכי הדין מלווים את לקוחותיהם באופן צמוד ואישי מתחילת הטיפול בהם ועד תומו.


משרד עו"ד נבון ושות' מייצג, מייעץ ומלווה את לקוחותיו באופן צמוד, אישי ובזמינות בהתאם לצורכי הלקוח. המשרד דוגל בשילוב של ידע משפטי ומקצועי עם מתן מענה אישי ומותאם ללקוחותיו באופן שוטף.
משרד עורכי דין נבון ושות' משלב עיסוק מקצועית וידע רב לצד רעננות, להט ויצירתיות, המובילה להצלחות משפטיות נרחבות..

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 15/01/2015

    יחס נפלא ומקצועי...
     

נבון ושות` משרד עורכי דין
פניה ישירה אל נבון ושות` משרד עורכי דין

למעלה