עו"ד תומר ידיד

עו"ד תומר ידיד

דרך עכו 61 , קרית מוצקין (אזור הצפון)

המשרד עוסק ברישום קבלנים , מקרקעין, לשון הרע, הוצאה לפועל, צוואות וירושות ,תעבורה ופשיטת רגל

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד תומר ידיד משמש מזה שנים כיועץ לחברות ואירגוניים בתחומי עיסוקו ובכללם יעוץ לחברות בניה ותשתיות בנושא רישום קבלנים והגדלות סיווג, דיני עבודה , הוצל"פ ועוד.

 

ניסיון משפטי עשיר - המיומנות המשפטית והידע המשפטי שנצבר במשך שנים מבטיחים ללקוחותינו שירות מקצועי ואיכותי ופתרונות משפטיים ייחודיים.

 

פעילות להשגת המטרה - אנו פועלים תמיד להשגת המטרות של הלקוח ולפיכך נפעל בכל הערוצים המשפטיים האפשריים על מנת להביא לתוצאה הטובה ביותר עבורו. אנו נכונים תמיד לייצג את לקוחותינו בתקיפות וללא מורא, לצורך השגת המטרה.

 

זמינות ונגישות - עו"ד תומר ידיד מכיר היטב את הדינמיקה והדינמיות של עולם העסקים ולפיכך הינו בעל תגובה מהירה זמין ומודע לצרכיו של הלקוח בעולם המשתנה חדשות לבקרים.

 

במסגרות אלו אנו מטפלים במשרדינו הממוקם בקרית מוצקין, הדגש הוא במתן טיפול אישי ומקצועי המותאם לכל לקוח באופן פרטני עפ"י נסיבות המקרה הספציפי של לקוח ולקוח.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד תומר ידיד
פניה ישירה אל עו"ד תומר ידיד

למעלה