סמי איליה משרד עורכי דין

סמי איליה משרד עורכי דין

חיפה (אזור הצפון)

המשרד נותן שירות בכל הארץ בכל הערכאות לרבות בתי הדין במשטרה בצה"ל, שירות המדינה וכל הערכאות של זרועות הביטחון. ראש התביעה הפלילית במחוז חיפה (בחטיבת התביעות משטרת ישראל) עד 2014 ומאז מפעיל משרד פרטי העוסק בתחום המשפט הפלילי על כל רבדיו, תעבורה, דיני צבא, תביעות אגף השיקום, מעמד עריקי חו"ל, משפט חוקתי (בג"צ) משפט מינהלי. בנוסף מייצג חיילים, שוטרים, לוחמי אש, עובדי מדינה שב"כ שב"ס ומוסד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

סמי איליה משרד עורכי דין מאגד באופן יחודי תחת המטריה החוקתית של המשפט בישראל את הטיפול המשפטי הדרוש לקבלת הסעדים הנגזרים מרובדי המשפט העיקריים והמרכזיים שמטרתם להגן על זכויותך כאדם ואזרח במדינה.

 

החל ממקרים בהם הופרו זכויות החקוקות בחוקי יסוד, או אם עסקינן בהסתבכות בעבירה פלילית, בשלילה ו/או הגבלת חרויות הפרט במשפט הפלילי. אם נתקלתם בעוולות מצד גופים ציבוריים או בהחלטה מינהלית בלתי סבירה או שנתקבלה בחריגה מסמכות וכלה בהגנה על זכויותיהם של המשרתים בצה"ל וכוחות הביטחון - תמצאו במשרד זה, יעוץ ואוזן קשבת וכתובת ראוייה לקבלת הסיוע המשפטי הנדרש.

 

במשרדנו פועלת מחלקה למשפט אזרחי, המלווה את לקוחותינו בכלל ערכאות המשפט ומסייעת בהגשת כתבי תביעה וכתבי הגנה, צווי מניעה והרחקה וכן במקרים של הטרדה מאיימת ונושאים אזרחיים נוספים.


עורך הדין איליה בעל ניסיון מיוחד רב ומוכח בתחום דיני משטרת ישראל, חקירה פלילית וביטחונית, עבירות משמעת בגופי הביטחון , שיטות חקירה בישראל, צה"ל וקהיליית הביטחון , התביעה הפלילית בישראל והמשפט הפלילי. בעל סיווג לייצג בתיקים ביטחוניים ורגישים.

 

כמו כן בהכירו את הפרקליטות, התביעה המשטרתית  וגופי הביטחון היטב "מבפנים" ואת הכללים ההוראות והפקודות מעבודתו רבת השנים במשטרת ישראל עוסק בשימוע פלילי, שימוע במדור משמעת במשטרת ישראל, שימוע עובדי מדינה ובדין הצבאי. כן מייצג עובדי כל גופי הביטחון האחרים.

 

בשש השנים האחרונות ועד סוף שנת 2013 בדרגת רב פקד, שימש בתפקיד ראש התביעה הפלילית בחיפה בחטיבת התביעות הארצית של משטרת ישראל כשהאחריות היא על למעלה ממיליון וחצי תושבים בשטח השיפוט עליו ממונה. במסגרת תפקידו עמד בראש יחידה שבה משרתים 15 תובעים ותובעות, הופיע בבתי המשפט אין ספור פעמים, היה ממונה על קבלת החלטות בדבר הגשת כתבי אישום, החלטות בדבר סגירת תיקי חקירה, החלטות על הסדרי טיעון, שימועים פליליים, גיבוש, יזום ויישום מדיניות התביעה הפלילית בחיפה ועוד.

 

סיים 33 שנות שירות במהלכם מילא תפקידים באגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל. משנת 1999 ועד פרישתו כאמור, שירת כתובע ותובע בכיר בתביעה הפלילית ועד לתפקידו האחרון - פיקוד על התביעה בחיפה. הופיע באלפי דיונים ובמאות רבות של תיקים פליליים בכל העבירות שבסמכות התביעה בבתי המשפט השלום והמחוזי.

 

עורך הדין איליה שימש כיועץ לצוותי חקירה מיוחדים במחוז הצפון ויישום לראשונה חוק הלבנת הון במשטרת ישראל, שותף בצוותי עבודה פרקליטות משטרה בתיקי רצח, פשיעה חמורה ועבירות ביטחון, ליווי וגיבוש הגשת כתבי אישום.

 

בעל שני תוארים במדע המדינה והסטוריה של עם ישראל מאוניברסיטת חיפה ותואר במשפטים. חבר לשכת עורכי הדין בישראל. שימש כמרצה ויועץ בתחום החקירה הפלילית, הבאתם של חשודים לדין ותחום סדרי הדין במשפט פלילי.

 

שימש במשך 11 שנים קודם לתפקידיו בתביעה הפלילית, כראש צוותי חקירה מיוחדים (צח"מ) בעבירות רצח, פשעים חמורים ועבירות על ביטחון המדינה. בעל הכשרות רבות בתחום מיומנות החקירה הפלילית ואמצעים טכניים.

 

שימש כקצין הערכה במרחב חיפה ומ"מ מקום ראש מחלק הערכה בזרוע המודיעין והיה בתפקידו זה ממונה על תפקידים מיוחדים מטעם אגף המודיעין משטרת ישראל. שימש בתפקידי סגן וכראש יחידת חקירה במרחב חיפה. שימש בתפקידים גלויים וסמויים ביחידת ימ"ר תל אביב.

 

בנוסף, בעל עיסוק בדיני צבא וזכויות חיילים וכן משפט חוקתי ומינהלי ומייצג את כל קהיליית המודיעין ועובדי המדינה.

 

המשרד ממוקם בעיר נשר בכתובת דרך בר יהודה 53 (סמוך  לצ'ק פוסט)

 

שפות: עברית English Русский

תחומי עיסוק
  • פליליפלילי
  • תעבורה תעבורה
  • משפט מנהלי ועתירותמשפט מנהלי ועתירות
  • משרד הביטחוןמשרד הביטחון
  • רומניהרומניה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.8
(התקבלו 25 המלצות)
  • 16/08/2023

    עורך דין מקצועי ואמין. תודה על הדרך.
     

  • 02/05/2023

    ושפטו את העם משפט צדק. לעורך דין סמי איליה ,תודה רבה על הטיפול המקצועי והאמין ועל התמיכה הנפשית לאורך כל הדרך ,תמשיך להילחם על הצדק ,מאחל לך מלוא ההצלחה .סבל של שנים נגמר בזיכוי מוחלט, ממליץ מאוד.
     

  • 16/01/2022

    איש רציני ועקשן , הולך עם האמת שלו ועוזר לאנשים גם בצורה אישית. שעות על גבי שעות כדי להצליח להוציא את המיטב בתביעה או בהגנה וכדי שנצא מרוצים . אני מאד ממליצה לפנות אליו בכול בעיה שתייה בנושאים משפטיים. תודה לך מר סמי איליה
     

  • 18/08/2021

    ברצוני להודות עמוקות לעו"ד סמי איליה ולעו"ד סהר בוזגלו על הטיפול המסור, המושקע והלא מתפשר בתיק שלי . משרדו של סמי איליה הינו משרד מקצועי, אמין ויסודי ולא מתפשר ועושה הכל למען הלקוח . תודה ענקית
     

  • 24/01/2021

    הגעתי לעו"ד סמי איליה לאחר שפיטרו אותי מהמשטרה שלא כדין, לאחר מאבק משפטי חכם ואפקטיבי במשך תקופה הצליח להתמודד בהצלחה רבה מול מערכת מאוד קשה ועקשנית, ואני סבור ובטוח שעורכי דין אחרים לא יכולים להתמודד מול ארגון כזה. אני מאוד מרוצה על הבחירה בו כעו"ד שמייצג אותי, אני קיבלתי את השירות המקצועי והטוב ביותר שיש. ממליץ בחום ובאהבה על עו"ד סמי איליה
     

  • 18/10/2020

    עורך דין מקצועי ביותר, ישר והגון, ליווי אישי לכל אורך הדרך. מכיר היטב את כל מערכת הבטחון, נלחם עבורי פעמים רבות וניצח.
     

  • 17/10/2020

    עורך דין עקרוני, לא ותרן, מקצועי, נלחם בצדק ומנהל את ההליכים שלי בצורה הכי טובה.
     

  • 04/09/2019

    מעבר לשירות וליחס שראויים לציון , אני רוצה לפנות למי ששוקל מדובר בעו"ד מקצועי לא שיגרתי עם חשיבה מחוץ לקופסה , דבר שחייבים מול גופים מסויימים , סמי מבין ויודע דברים שעורכי דין אחרים לפעמים אינם בקיאים בהם , אני ידעתי שאני לוקח את סמי כי היה לי חשוב להגיע לאמת וידעתי שהוא היחיד שיביא אותי לתוצאה הזאת וכך היה , כשמדובר בעתיד שלך אין פשרות וזה לא הזמן לחישובים (הכסף שמפסידים בהמשך יקר יותר מהוצאת העו"ד - זה דבר שצרכים להבין) , אני רוצה לומר לו תודה סמי הגיע לחקר האמת כנגד כל הסיכויים ועמד על כך ואני מוקיר לו תודה על כך, מומלץ בחום הוא עו"ד אמין שלא מספר סיפורים ומציב לך את המצב איך שהוא בלי שקרים. מי שאכפת לו מהעתיד שלו כדי שיפנה אליו . אני לא מתחרט על כך כלל ומאוד מרוצה על מה שעשה עבורי וגם אהבתי את הגישה הישירות ואת כל האמת בפנים .
     

  • 21/08/2019

    ברצוני להודות לעו"ד סמי איליה על עבודתו המקצועית ביותר, הוא הקדיש מזמנו להסביר לי כל פרט כדי שאני אבין את התהליך של התיק ושאהיה מוכן ומעודכן בכל מה שקורה. ממליץ בחום.
     

  • 29/09/2018

    עורך דין מדהים שליווה אותי מהרגע שפנתי אליו בנושא עריקות של 8 חודשים לא ויתר ודאג לדבר עם כל מי שצריך לאחר תקופה קצרה של טיפול הגעתי למשפט יצאתי בלי עונש של כלא צבאי רק עם תנאי ממליץ בחום בן אדם זהב שלא מוותר ואומר תאמת בלי לייפות תמציאות
     

סמי איליה משרד עורכי דין
פניה ישירה אל סמי איליה משרד עורכי דין

למעלה