קרן וינברג אייל, עו"ד ומגשרת

קרן וינברג אייל, עו"ד ומגשרת

מעלה השחרור 19 , חיפה (אזור הצפון)

עו"ד קרן וינברג אייל עוסק בגישור בכל תחומי המשפט האזרחי ולה ניסיון עשיר בניהול הליכי גישור

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
בעלת ניסיון עשיר בניהול הליכי גישור בכל תחומי המשפט האזרחי, המסחרי, המנהלי והחוקתי.
 
ב-7 השנים האחרונות הפך הגישור לעיסוקה המרכזי של עו"ד קרן וינברג אייל ומדי יום היא מנהלת גישורים במגוון רחב של מחלוקות וסכסוכים.
 
בין היתר שימשה עו"ד וינברג אייל כמגשרת במאות תיקים מסחריים, בסכסוכים בין חברות, בין שותפים ובין בעלי מניות, בסכסוכים בינלאומיים בין חברות מקומיות לחברות חוץ, בסכסוכי נדל"ן ועוד. כמו כן עסקה עו"ד וינברג אייל בגישור בתיקים מתחום דיני הקניין הרוחני, משפט העבודה, דיני הנזיקין, גישור בסכסוכים בין חברים לקיבוץ או למושב וכן בסכסוכים בהם המדינה ורשויותיה היו צד להליך.
 
הגישורים מתקיימים בכל אחד מסניפי המשרד - בחיפה או בתל אביב - באווירה נינוחה המאפשרת שיח פתוח ובונה שמטרתו הגעה להסכמה בין הצדדים. 
  
את דרכה המקצועית החלה עו"ד וינברג אייל כמתמחה בבית המשפט העליון בהנחייתה של כבוד השופטת דורית ביניש. היא בוגרת תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת מישיגן בארה"ב (2005), תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות מאוניברסיטת חיפה (2003) ותואר ראשון בפסיכולוגיה (BA), גם הוא מאוניברסיטת חיפה (2003).
 
בימים אלו מנחה עו"ד וינברג אייל את שלב ההתנסויות המעשיות במסגרת קורסי הגישור של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה ובמחוז צפון, כחלק מתפיסת עולם הרואה חשיבות רבה בהכשרת עורכי דין לעסוק בגישור ולהכיר את הכלי הגישורי כדרך נכונה לפתרון סכסוכים.

במסגרת פעילותה הציבורית מכהנת  עו"ד וינברג אייל כסגנית יו"ר ועדת הגישור המחוזית של לשכת עורכי הדין בחיפה, חברה בוועד המנהל של מט"י חיפה, משתפת פעולה עם חברת "שילובים" אשר דואגת לשילוב אנשים מיוחדים בשוק העבודה ועוד. 


שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קרן וינברג אייל, עו"ד ומגשרת
פניה ישירה אל קרן וינברג אייל, עו"ד ומגשרת

למעלה