עו"ד רויטל טלי מגל

עו"ד רויטל טלי מגל

איזמוז'יק לאה ודוד 8 , תל אביב (אזור המרכז)

עו"ד רויטל טלי מגל, חברת לשכת עורכי הדין משנת 2001 ומעניקה שירותי משפט בפש"ר ודיני המשפחה, גירושין, פירוק שיתוף והגיל השלישי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד רויטל טלי מגל, חברת לשכת עורכי הדין משנת2001.

 

לאורך שנות הוותק הרבות ביססה עורכת הדין מגל את משרדה העצמאי, ומעניקה שירות משפטי ללקוחות רבים ומגוונים בכל תחום דיני המשפחה, עם דגש על ניהול הליכי גירושין ופירוק שיתוף. לעורכת הדין רויטל מגל ניסיון רב בניהול תיקים מורכבים אף של זוגות בעלי ממון, נכסי מקרקעין ופנסיות, והיא מאמינה בניהול הליכים בשיתוף פעולה ובדרכי שלום,בכדי לעזור לבני הזוג לצאת לדרך חדשה במהירות ויעילות, תוך ניסיון לשמירה על מערכת יחסים תקינה ביניהם לטובת ילדיהם.

 

תחומי פעילות משרד עורכת הדין רויטל טלי מגל:

 

• אפוטרופסות

• גירושין לרבות חלוקת רכוש הסדרי ראיה/ משמורת ומזונות.

• עריכת הסכמי ממון והסכמי גירושין.

• ירושות - צוואות - ניהול עזבון.

• ניכור הורי

• טיפול בידועים בציבור

• ייפוי כח מתמשך

 

 

כמו כן מטפלת עורכת הדין טלי מגל בהליכי חדלות פירעון / פשיטת רגל.

 

עורכת הדין רויטל טלי מגל עוסקת שנים רבות בתחום דיני המשפחה ומכירה במורכבות האישית והמטען הרב איתם מגיעים הלקוחות אל ההליך ולכן שמה דגש על מתן שקיפות מלאה לאורך ההליך, לפעול תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח וניהול התיק לפי הצרכים האישיים תוך הכוונה לפתרון המהיר והטוב ביותר עבור כל אחד ואחת. 

 

משרד עו"ד רויטל טלי מגל מעניק שירות אישי ומקצועי עבור כל אחד מלקוחותיו, ודוגל ביסודיות, שקיפות וכן שם דגש על מטרתו של הלקוח ועושה ככל שביכולתו בכדי להגשים אותה על הצד הטוב ביותר, טוב חשיבה על פתרונות מקוריים ויצירתיים.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד רויטל טלי מגל
פניה ישירה אל עו"ד רויטל טלי מגל

למעלה