עו"ד מורן דבש בית הלוי

עו"ד מורן דבש בית הלוי

שדרות שאול המלך 39 , תל אביב (אזור המרכז)

משרדנו עוסק בתחום המקרקעין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד מורן דבש בית הלוי עוסק בליווי משפטי, מקצועי וממוקד של עסקאות מקרקעין, תמ"א 38, פינוי בינוי והתחדשות עירונית, ודורג כאחד המשרדים המבטיחים לשנת 2015 בנדל"ן ובמקרקעין.

 

המשרד משתף פעולה עם היועצים המובילים במשק ומעורב בקהילת העסקים הבכירה בישראל כדי לתת מענה מדויק לכל צורכי לקוחותינו, לרבות מהנדסים, יועצי נדל"ן, קבלנים, יועצי מס, יזמים, אדריכלים, יועצי משכנתאות, חברות בדק בית, שמאים, רואי חשבון ועוד.

המשרד מתייחס אל כל לקוח כיחידה עצמאית עם צרכים ייחודיים. כפועל יוצא של גישה זו, לקוחותינו מקבלים טיפול פרטני ויחס אישי, וזוכים לתגובה מהירה ואדיבה, דיסקרטית ונאמנה של משרד בוטיק עם עיסוק בנדל"ן.

 

 

משרד עו"ד מורן דבש בית הלוי הוקם על ידי עורכת הדין מורן דבש, בעלת תואר ראשון במשפטים, ממשל ומנהיגות (LL.B) מהמרכז הבינתחומי בהרצליה העוסק במקרקעין ובנדל"ן. עו"ד דבש היא חברה קבועה בוועדת הקשר בלשכת עורכי הדין וחברה בוועדת קניין ומקרקעין. 

 
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד מורן דבש בית הלוי
פניה ישירה אל עו"ד מורן דבש בית הלוי

למעלה