רוטנשטיין&לוי משרד עורכי דין

רוטנשטיין&לוי משרד עורכי דין

אריה רגב 5 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרד רוטנשטיין&לוי עורכי דין עוסק במתן שרות משפטי ללקוחות מכל רחבי הארץ בתחומי דיני המקרקעין, משפט אזרחי ומסחרי ודיני עבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד רוטנשטיין&לוי עורכי דין עוסק במתן שרות משפטי ללקוחות מכל רחבי הארץ בתחומי דיני המקרקעין, משפט אזרחי ומסחרי ודיני עבודה, לרבות ייעוץ, ליווי משפטי וייצוג בבתי המשפט, ופועל בתחומי משפט ספציפיים אלו מתוך הבנה כי רק עיסוק ענייני ומעמיק מאפשרת מענה קונקרטי לסוגיות המשפטיות העומדות על הפרק.

 
עו"ד מיה לוי עוסקת בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, תחום הנדל"ן ודיני המקרקעין, מיסוי מקרקעין ודיני עבודה בדגש על עיסוק בתחום זכויות נשים בעבודה. בעלת ניסיון בייצוג וניהול עסקאות מקרקעין על כל שלביהן, עריכת שומות מס, ליטיגציה במגוון תחומי המשפט האזרחי והמסחרי לרבות ייצוג בהליכים משפטיים בבתי הדין לעבודה.
 
עו"ד יניב רוטנשטיין עוסק בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, בדגש על תחום הנדל"ן ודיני המקרקעין, חוזים וליווי חברות ועסקים בייעוץ וניהול הליכים משפטיים. בעל ניסיון בייצוג וניהול עסקאות מקרקעין על כל שלביהן, ליטיגציה במגוון תחומי המשפט האזרחי והמסחרי, ליווי ייעוץ ורישום חברות לרבות ייצוג בהליכים משפטיים בתחומים אלו.
 
משרדנו ממוקם ברחוב המייסדים 4, מרכז העיר נתניה.
 
שרותי המשרד עומדים לרשותכם בכל דבר ועניין, החל מייעוץ משפטי ראשוני ועד ליווי וטיפול בסוגיות משפטיות מורכבות.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוטנשטיין&לוי משרד עורכי דין
פניה ישירה אל רוטנשטיין&לוי משרד עורכי דין

למעלה