משרד עו"ד גיתית דבש

משרד עו"ד גיתית דבש

מזכרת בתיה (אזור השפלה והסביבה)

עו"ד גיתית דבש מוסמכת מטעם משרד המשפטים לבצע ייפוי כוח מתמשך. המשרד עוסק במגוון תחומים ובפרט בעסקאות מקרקעין, ירושות, צוואות ואפוטרופסות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 7 המלצות

על המשרד

משרד עורכת הדין גיתית דבש, מתעסק בעיקר בתחום המקרקעין, עסקאות מקרקעין, צוואות, ירושות, עריכת ייפוי כוח מתמשך ואפוטרופסות.


עורכת הדין גיתית דבש
מוסמכת מטעם משרד המשפטים לביצוע ייפוי כוח מתמשך ומסמך הנחיות מקדימות מוסמכת גם למינוי אפוטרופוס.


עורכת הדין גיתית דבש מאמינה כי ייפוי כוח מתמשך יכול לעזור בשמירה על זכויות, מניעת מחלוקות משפחתיות, חיסכון כספי לטווח הרחוק, שקט נפשי, עוזר לשמור על כבוד ההורים וכן מעניק בטחון כלכלי.


תחומי התמקצעות ועיסוק עיקריים של משרד עורכת הדין גיתית דבש
:


✔ עסקאות מכר ורכישה דירות יד שנייה/ דירות מקבלן/ מגרשים
✔ ייפויי כוח מתמשך ומסמך הבעת רצון
✔ צוואות וירושות
✔ מינוי אפוטרופוס


עורכת הדין גיתית דבש מאמינה כי כאשר המשרד מתמקצע ומתמקד בנושא ספציפי, המקצועיות של עורכי הדין היא יותר גבוהה ואופן השירות הוא מוצלח בהרבה. העקרונות המנחים שלה הם מתן שירות מקצועי וראיית הנדרש של הלקוח.


עורכת הדין גיתית דבש שאבה המון ידע בתחומה במסגרת תפקידה, וכן צברה ניסיון רב, על כן שאיפתה היא יצירת משרד שמעניק ללקוחותיו שירות זמין, אישי ומקצועי.


משרד עורכת הדין גיתית דבש
שם דגש על ערכים כמו יסודיות, אמינות, דבקות במטרה, מקצועיות, ייחס אישי, שירות אדיב, אנושיות, אמפתיה כלפי הלקוח, ליווי כל אחד מהלקוחות מתחילת ההליך המשפטי ועד לסופו וכן שם את מטרת הלקוח בחשיבות עליונה ופועל בדרכים מקוריות ויצירתיות בכדי להגשים אותה.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 03/06/2020

    ממליצה על גיתית, מקצועית מאוד. נותנת יחס אישי, סובלנית וקשובה. אין לי ספק שבחרתי בטובה ביותר.
     

  • 03/06/2020

    גיתית היא עורכת-דין שלא רואים כל יום! מקצועית אדיבה והכי חשוב אנושית, כל כך אכפת לה מהלקוח שאתה תמיד מרגיש בידיים טובות ודואגות.
     

  • 03/06/2020

    ממליצה על גיתית המדהימה, גם מקצועית וגם אנושית! שילוב הדברים שחשוב שיהיה כשהולכים לבחור עו״ד שילווה אותך בתהליכים כל כך משמעותיים!
     

  • 25/05/2020

    ממליצה על עו״ד גיתית! מקצועית, אנושית ויסודית! שילוב הדברים חשוב כשהולכים לבחור עו״ד שילווה אותך בתהליכים כל כך משמעותיים.
     

  • 24/05/2020

    ממליצה על גיתית המדהימה, גם מקצועית וגם אנושית! שילוב הדברים שחשוב שיהיה כשהולכים לבחור עו״ד שילווה אותך בתהליכים כל כך משמעותיים!
     

  • 23/05/2020

    מומלצת בחום. מקצועית, יסודית ונותנת יחס אישי.
     

  • 23/05/2020

    גיתית היקרה, הגעתי אלייך עם הרבה חששות מהיכרות לא פשוטה עם כל עולם עורכי הדין, ולראשונה הופתעתי לטובה בהכי טוב שיש! את מקצועית וזריזה, תמיד נתת את המענה הנכון, את יצירתית ביכולת החשיבה והפתרונות שאליהם הובלת אותנו והכי חשוב תמיד עשית הכל עם חיוך ונועם. אשרייך!
     

משרד עו"ד גיתית דבש
פניה ישירה אל משרד עו"ד גיתית דבש

למעלה