Tavor Translations

Tavor Translations

תבור 2\2 , כרמיאל (אזור הצפון)

תרגום משפטי מעברית, מצרפתית ומרוסית לאנגלית וכן תרגום רפואי מאנגלית לעברית

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

תרגומי תבור הוא עסק משפחתי המנוהל על ידי סטיבן ריפקינד וצביה לוין ריפקינד. סטיבן עוסק בתחום משנת 2005 וצביה משנת 1998. שניהם חברים באגודת המתרגמים בישראל וכל אחד מהם מחזיק בתעודת "מתרגם מוכר" מטעמה. כמו כן הם חברים באגודת המתרגמים האמריקנית (ATA) והאגודה הבינלאומית של מתרגמים ומתורגמנים מקצועיים (IAPTI).


סטיבן מספק שירותי תרגום מעברית, מצרפתית ומרוסית לאנגלית, הן אמריקנית והן בריטית, וכן שירותי עריכה באנגלית. יש לו תואר ראשון בלימודים רוסיים, תעודת הוראה בצרפתית ותואר MBA ולימודי משפט בארצות הברית.


הוא מומחה בתרגום מסמכים משפטיים ופיננסיים כגון חוזים, תעודות, החלטות בית משפט וערעורים. נוסף על כך, יש לו ניסיון רב בתרגום תעודות לצורך זיהוי כמו תעודות זהות וחשבונות, מסמכים בנקאיים, צווים, ייפויי כוח, הסכמי גירושין והצהרות, וכן ניסיון בתרגום לעסקי נדל"ן.


צביה מספקת שירותי תרגום מאנגלית לעברית. היא עבדה כאחות במשך 23 שנים, בעלת תואר ראשון בסיעוד, והיא מומחית בתרגום בתחומי הרפואה ומדעי החיים. ניסיונה הרב כולל תרגום של מסמכים רפואיים כמו מכתבי שחרור, סיכומים רפואיים, חוות דעת רפואיות, מסמכי מחקרים קליניים, הוראות שימוש למכשור רפואי וכן מאמרים אקדמיים בתחומי הרפואה השונים.


בתרגומי תבור מוקדשת תשומת לב רבה לבקרת ואבטחת איכות. העבודה המשותפת במשרד אחד מאפשרת להתייעץ האחד עם השני, ותורמת רבות לאיכות התוצר הסופי.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת Tavor Translations
Tavor Translations
פניה ישירה אל Tavor Translations

למעלה