פרופ` מ. אילן גרינולד, מומחה לאורולוגיה

פרופ' מ. אילן גרינולד, מומחה לאורולוגיה

רחוב שוהם 25 , חיפה (אזור הצפון)

חוו"ד משפטיות בתחום האורולוגיה ובפרט האורולוגיה התפקודית- אי שליטה בשתן והפרעה בתפקוד המיני.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

הרבה מההפרעות בתחום האורולוגיה הפונקציונלית קשורות לפגיעה גופנית המוכרת על ידי המוסדות המשפטיים, המוסד לביטוח לאומי ומערכת הביטחון. בשל פניות מרובות בעניינים משפטיים הדורשים הערכת שיעורי נכות אורולוגית בעקבות פגיעה גופנית,התמקצע פרופ' מ. גרינולד במתן חוות דעת משפטיות הנדרשות בתביעות להכרה בנכות כתוצאה מתאונת עבודה או לצורך קביעת שיעורי נכות למס הכנסה.


עריכת חוות דעת מקצועית העונה על דרישות החוק ומותאמת לניסוחים משפטיים עם רקע והסבר הולם לבעיה הרפואית, מחייבת מומחיות ייחודית בפן המשפטי וידע נרחב ועמוק בתחומים האורולוגיים הספציפיים להפרעה תפקודית במערכת השתן התחתונה ובמערכת המין.
לא פעם ציפיות התובע לזכייה בתביעה ולקבלת פיצוי כספי ראוי הן גבוהות. לפני החלטה על הגשת חוות דעת, נדרשת בדיקה של התיק הרפואי והמצב התפקודי העכשווי לעומקו, כדי לענות על שאלת הכדאיות והסיכוי האמיתי לזכות בתביעה.


פרופ' מ. גרינולד שם דגש ומקפיד על ביצוע הערכה ראשונית של כל התיק לפני ההחלטה על הגשת חוות דעת. מתקיימת שיחת הסבר והבהרה של כל הנוגע לתיק, לצורך תיאום ציפיות והבנה מלאה של דרישות התובע ובא-כוחו. חוות הדעת הסופית היא ברורה ובהירה בהתאם למקרה ולדין הנדרש.


פרופ' מ. גרינולד אוחז בבסיס ידע נרחב בתחום האורולוגיה ומבצע בדיקות אובייקטיביות הקשורות לפגיעת הנפגע ומסייעות להמחשת הקשיים התפקודיים הפוגעים בניהול התקין של אורח החיים, ביחס ישיר לבעיה האורולוגית שממנה סובל הנפגע. כיליד הארץ מתנסח היטב בעברית רהוטה ומעביר בחוות הדעת את המסרים הרפואיים המקצועיים בפשטות וברהיטות – מסרים שלהם נזקק הנפגע כדי להוכיח בצורה מלאה את טענותיו.
 

פרופסור גרינולד זמין במייל

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 23/06/2019

    פרופ` גרינולד הכין חוות דעת אורולוגית ללקוח שלי בתיק פלילי, בהמשך העיד בבית משפט. חוות הדעת והעדות היו מצויינות וזכיתי לשיתוף פעולה פורה בהתנהלות מולו. אני ממליצה בחום!
     

פרופ` מ. אילן גרינולד, מומחה לאורולוגיה
פניה ישירה אל פרופ` מ. אילן גרינולד, מומחה לאורולוגיה

למעלה