ליאת בהר כהן

ליאת בהר כהן

חסן שוקרי 13 , חיפה (אזור הצפון)

ייעוץ משפטי לחברות בתחום דיני העבודה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד ליאת בהר-כהן הינה בעלת משרד עו"ד עם ניסיון עשיר בתחום דיני העבודה והסכסוכים העסקיים. לעו"ד בהר כהן ותק של 13 שנים בעריכת דין והינה אף מגשרת מוסמכת.

עו"ד בהר כהן שימשה כעו"ד בכירה במחלקה האזרחית מסחרית בפירמה גדולה ואף ניהלה את תחום דיני העבודה בה. בשנת 2011 פתחה עו"ד בהר-כהן את משרדה ששם לו לדגל לעיסוק בתחום דיני העבודה.

עו"ד בהר כהן הינה בעלת ניסיון מוכח בליטיגציה ובייצוג חברות בשליטה ישראלית ו/או בינלאומית וכן לקוחות פרטיים; כך גם ניסיון רב ועשיר בעריכת כתבי בי-דין ברמה גבוהה ביותר, כתיבת חוזים, הסכמים וכיו"ב וכמתווה אסטרטגיות משפטיות במגוון רחב של תיקים.

כחלק מפעילות המשרד מעבירה עו"ד בהר-כהן הרצאות לגופים שונים הן במגזר הפרטי
והן למגזר הציבורי בנושאים שונים וביניהם: פיטורים והתפטרות, עבודת נשים, חוק שוויון הזדמנויות הכולל הפליה לסוגיה השונים, הטרדה מינית, איסור פיטורי עובדת בהריון, הליך השימוע במגזר הפרטי,הודעה לעובד בדבר תנאי העסקתו ,חוק שעות עבודה ומנוחה וכיו"ב'.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ליאת בהר כהן
פניה ישירה אל ליאת בהר כהן

למעלה