זהר נסים

זהר נסים

שדרות המגינים 39-41 , חיפה (אזור הצפון)

משרדנו מעניק שירות משפטי מקצועי ומהימן, ומעלה על נס מתן טיפול מקצועי יסודי, משפטי ואמין, המושתת על הגינות, יושר, סבלנות ואמינות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדנו, "נסים את כהן-ניסן" הוקם בשנת 1996 ומהווה מודל חיקוי לכל המשרדים המובילים בתחום האזרחי-מסחרי בהיותו נמנה עם משרדי עורכי-הדין מן השורה הראשונה.

למשרד ישנם סניפים נוספים ברחבי הארץ, כאשר הסניף המרכזי נמצא בחיפה ובו צוות מקצועי המורכב משנים-עשר עורכי דין, וביניהם שני שותפים, מתמחים, טרום מתמחים ופקידים.

ייחודיות המשרד נעוצה בידע עתיר הניסיון שנמצא באמתחתם של עורכי-הדין במשרד, אשר ידועים ומוכרים אף בניסיונם העשיר בתחום הכלכלה וראיית החשבון, נדבך שמעשיר את ידיעותיהם המשפטיות ומקנה טון ייחודי והשקפות מגוונות.

משרדנו שולח ענפיו בכל תחומי המשפט, ומעניק שירות משפטי, מקצועי ומהימן בעיקר בתחומי הנזיקין, הוצאה לפועל, חוזים, בנקאות, מסחר, תאונות דרכים, חבות מעבידים, מימוש משכנתאות ומשכונות, מקרקעין ונדל"ן, דיני עבודה וביטחון סוציאלי, ביטוח לאומי, דיני שטרות, מיסוי ובניה, מכס בינלאומי, מיסוי מקרקעין, ליטיגציה מסחרית, הגבלים עסקיים, מכרזים, קניין רוחני, תקשורת, אינטרנט, והיד עודנה נטויה.

למותר לציין כי חלק מעבודת המשרד השוטפת נעשית בשפות זרות כדוגמת השפה האנגלית, ערבית ורוסית, אשר שגורות בפי עורכי-הדין ומסייעות בהקניית מירב תשומת הלב האישית ללקוח. האווירה במשרד נעימה ולבבית, ויחסי העובדים מושתתים על כבוד הדדי ומאופיינים בהקשבה ורגישות לצרכי הלקוח, והכל כאמור, במקביל לחתירה למען מטרה משותפת.

משרדינו מעלה על נס מתן טיפול מקצועי יסודי, משפטי ואמין, המושתת על הגינות, יושר, סבלנות ואמינות, עקרונות המשמשים נר לרגלי עובדי המשרד ומנחים את העוסקים במלאכה בכל פרשה ומחלוקת שמתעוררת.

אין למשרדנו ספק בכך שצוות המשרד יהא מסוגל להעניק לכל המעוניין את השירותים המשפטיים ברמה הגבוהה ביותר, ביעילות המרבית ולשביעות רצון.

ביטחוננו זה מבוסס בין השאר על העובדה שחלק נכבד מלקוחותינו הינם לקוחות שענייניהם מטופלים על ידינו לאורך שנים, לשביעות רצונם של כל הנוגעים בדבר, ופעולותינו עבורם נשאו פרי.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זהר נסים
פניה ישירה אל זהר נסים

למעלה