משרד עו"ד יניב הלוי

משרד עו"ד יניב הלוי

תוצרת הארץ 3 (ב.ס.ר סיטי בניין T, קומה 11) , פתח תקווה (אזור המרכז)

משרד עורך הדין יניב הלוי עוסק בתחום דיני משפחה, כמו גם בחדלות פירעון-פשיטת רגל. המשרד יצר תקדימים משפטיים בתחום המשפחה והמשמורת וקיבל את אות האמינות של ה-BDIN CODE לשנת 2022.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 135 המלצות

על המשרד

משרד עורך הדין יניב הלוי יצר תקדימים משפטיים בתחום דיני משפחה והמשמורת, המשרד קיבל את אות האמינות של ה-BDIN CODE לשנת 2022 ומעניק שירותים משפטיים בתחומי דיני המשפחה כמו גם בתחום,פשיטת הרגל וחדלות הפירעון.

 

עורך-דין יניב הלוי, מקים ומנהל המשרד, בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B). תואר שני במשפטים (LL.M) מטעם אוניברסיטת בר-אילן.

 

בתחום דיני המשפחה: מזונות, הסדרי ראיה, שלום בית, גישור במשפחה, משמורת, אבהות, אפוטרופסות, צוואות ירושות, הסכמי ממון, תיקי גירושין, הסכמי גירושין, הסכמי שלום בית ועוד.


המשרד בעל ניסיון עשיר בטיפול בתיקים מאתגרים ביותר בתחום המעמד האישי, כולל בהופעות בבתי המשפט לענייני משפחה, בבתי הדין הרבניים ובערכאות השונות, בכתיבת כתבי טענות, חוות דעת משפטיות וכיו"ב.

 

משרד עורך הדין יניב הלוי שם לעצמו למטרה לספק את השירות המשפטי והמקצועי הטוב ביותר, למען השגת התוצאה המיטבית עבור לקוחותינו, תוך מתן שירות אדיב וליווי אישי צמוד להם זקוקים הלקוחות בתוך העולם המשפטי המורכב מתחילת ההליך המשפטי ועד לסופו.


כמו כן, משרד עורך הדין יניב הלוי, שם דגש על ערכים כמו מקצועיות, דבקות במטרה, אנושיות, אמפתיות, יסודיות, ומעניק למטרה עימה הגיע הלקוח למשרד חשיבות עליונה.

שפות: עברית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 135 המלצות)
  • 10/02/2022

    ליווי ושרות מעל למצופה
     

  • 28/07/2021

    יוצגתי עד לפני חודש ע"י עו"ד הלוי, תיק שנמשך יותר משנה וחצי, נוהל בסבלנות ובצורה מופתית עד לסיום מוצלח.
     

  • 28/07/2021

    עורך דין משכמו ומעלה, ראוי לשבח ומסור שזה הכי חשוב. אין ספק שהוא עו"ד הטובים שיש
     

  • 30/10/2020

    קיבלתי שירות מעולה
     

  • 03/10/2020

    מומלץ מאוד
     

  • 03/05/2020

    אני רוצה להודות ליניב על העבודה הטובה שלו, היה מצוין תודה רבה!
     

  • 21/04/2020

    לתת- לתת. כמו פרחים, המפיצים ריחם בלי חשבון, בלי תמורה, סתם כך, משום שהם פרחים .. (ה. תראל) ברור לי כמו שמש, כמו אור של יום, שכל מי שמבקש ייצוג משפטי בעודו עומד בפתח תהום פעורה, תהא אשר תהא, זה כל מה שהוא צריך.. מי שייתן, יכיל וילווה, סתם כך, רק משום שהוא רוצה לעשות טוב. תודה יניב, על הכל. הנבת...המון. תוצאות, תובנות, דרך חיים מתוקנת.
     

  • 20/04/2020

    רגע לפני התקופה הקשה ביותר בחיי, רגע בו אינך יודע במה לבחור וכיצד. הגיעה אותה מלאכית שהשכילה לכוון אותי ליניב. עברו הרבה מים בירדן מאז, תוך מהמורות מורכבות שבכולן עמד יניב לצידי וניווט את הספינה המיטלטלת ביכולת קברניטית שאין דומה לה. תמיד ידע לתת את הטון הנכון במקום הנכון והתוצאה היתה אמנם כואבת, כמו כל בית שמתפרק, אך עוצמתית מכפי שיכולה להיות בנתונים מעין אלו. לעולם לא אוכל להשיב לו כגמולו הטוב ואקווה שעקב תגובה זו ישכילו אנשים נוספים במצב דומה לשלי, לקבל את כל הטוב הזה.
     

  • 19/04/2020

    הגעתי עם ציפיות וקיבלתי הרבה מעבר! תודה לצוות מספר 1!
     

  • 19/04/2020

    נדהמתי לגלות עו"ד מקצועי! עו"ד עם אישיות! שבאמת אכפת לו מהלקוח. פועל במהירות, בחריצות וביעילות! כל פגישה איתו זו הכלה והקלה. ממליצה בחום! אל תנסו במקום אחר. מניסיון! תודה לך, יניב.
     

מאמרים מאת משרד עו"ד יניב הלוי
משרד עו"ד יניב הלוי
פניה ישירה אל משרד עו"ד יניב הלוי

למעלה