משרד עורך דין מרק גלר

משרד עורך דין מרק גלר

שדרות ירושלים 18 - מגדלי K.Towers , אשדוד (אזור הדרום)

משרד רב תחומי, בעל ניסיון רב.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עו"ד מרק גלר, בוגר המרכז האקדמי למשפט ועסקים עם עיסוק בתחום המשפט המסחרי. עו"ד גלר עוסק בעיקר בדיני החברות ובקבוצות רכישה. בעברו עסק בתחומים אלו בפן המקצועי המעשי, ניהול חברות נדל"ן וסטארטאפים, וכיום הוא משלב ידע נרחב זה לצד הבנה משפטית עמוקה על מנת לספק לחברות ועסקים מגן משפטי ראוי, צמצום החשיפה לתביעות, מניעה משפטית, ניהול משברים וייצוג במו"מ.

 

המשרד עוסק בכל היבטי המשפט והמיסוי בתחום הנדל"ן והמקרקעין לרבות:

  • דירות יד2.
  • תמ"א 38.
  • דיני מס שבח.
  • היטל השבחה.

המשרד מעניק ללקוחותיו קשת רחבה של שירותים משפטיים החל מניסוח חוזים ומסמכים, ליווי בכל היבט פיננסי הקשור לפרויקטים, ניהול מו"מ עם גופים שונים הקשורים להצלחת העסקה ועד טיפול בעסקאות מורכבות.
ייצוג מלא של הלקוחות מול בעלי קרקעות ונכסים, קבלנים, יזמים, גורמים מנהלתיים וכל אדם או גוף אחר כדי לקדם את הצלחת העסקה.
המשרד מעורב בפרויקטים מטעם לקוחותיו ובכל שלבי הייעוץ המשפטי החל מרכישת זכויות, הליכי תכנון ורישוי, חוזים עם הקבלן המבצע ונותני השירותים לפרויקט לרבות ניהול, אחזקה, השכרה וגביה בפרויקטים מניבים.

בפן המסחרי משרד עו"ד מרק גלר מספק ייצוג משפטי לחברות ותאגידים מישראל או מחו"ל, מכל המגזרים ובכל ההיבטים העסקיים בכל סוגי החוזים המסחריים, לרבות דיני עבודה, הסכמי שירותים, זכיינות, פיתוח עסקי, ייצור, שיווק והפצה.
לקוחותינו נהנים משירותים מקיפים ותמיכה בכל צרכיהם העסקיים, בין אם בנושאים מסחריים יומיומיים או באירועים מיוחדים בחיי התאגיד תוך יחס אישי וראייה כוללת של צרכי הלקוח. בין השאר ליווי יזמים וסטארט-אפים משלב הרעיון ועד לגיוס הון, הקמת חברות, הסכמי שותפות, הסכמי השקעות והקצאות, טיפול במיזוגים ורכישות ברחבי העולם ועוד.
בפן המשפט התאגידי, המשרד מייעץ בנוגע לשלבים בחיי התאגיד החל מניסוח מסמכי ההתאגדות ורישום התאגיד כחוק, היבטים הקשורים בהון ובבעלי מניות, סוגיות משפטיות מגוונות ועד פירוק וכינוס נכסים.
בפן של יחסי עבודה קיבוציים ואישיים, משרדנו מייעץ בכל הקשור להיבטים של דיני עבודה, הסכמי עבודה וחוות דעת משפטיות בהקשרים שונים הנובעים מהעסקת עובדים.

ליטיגציה אזרחית מסחרית ויישוב סכסוכים
משרד עו"ד מרק גלר מייצג את לקוחותיו בכל תביעה אזרחית הדורשת הופעה בבית-משפט, ייצוג בכל הערכאות האזרחיות וייצוג לקוחותינו בתובענות ייצוגיות ובהליכי גישור ובוררויות, בין אם כתובעים או נתבעים.
המשרד מייצג את לקוחותיו בסכסוכים אזרחיים ומסחריים במגוון תחומים, בכל מקרה בו נדרש ייצוג משפטי כולל בבית-משפט, להצגת הצד שלך, ראיות, חקירת עדים והעלאת כל טענה אחרת מול ביהמ"ש.
על-פי תפישת העבודה הרב-תחומית במשרדנו, לקוחותינו נהנים משילוב הכוחות של כלל עורכי-הדין והמומחים המקצועיים שעובדים בשיתוף פעולה מלא בכל תיק ומקרה. עורכי-הדין הטוענים מטעמך בביהמ"ש בקיאים הן בתחום הליטיגציה והן במונחים ובפרקטיקה המשפטית הנידונה בתיק.
מחלקת הליטיגציה במשרדנו משלבת שליטה בתחומי המשפט השונים עם הופעה משכנעת, כושר ביטוי והתמודדות מול עדים, עורכי-דין של הצד שכנגדך ושופטים ומייצג את לקוחותינו במשפט בהצלחה.


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 06/01/2016

    המשרד מטפל לנו בעסקה של מכר וקניית דירה - הם מקצועיים, שירותיים והיחס מעל ומעבר. מומלץ בחום!
     

מאמרים מאת משרד עורך דין מרק גלר
משרד עורך דין מרק גלר
פניה ישירה אל משרד עורך דין מרק גלר

למעלה