רוית סינדלר הירש משרד עורכי דין

רוית סינדלר הירש משרד עורכי דין

היצירה 3 , רמת גן (אזור המרכז)

משרד עו"ד רוית סינדלר הירש פועל בנמרצות בתחום הנזיקין, רשלנות רפואית, משרד הביטחון וביטוח לאומי יותר מ-7 שנים, אשר במהלכן סייע ללקוחות רבים למקסם את זכויותיהם הרפואיות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

עורכת הדין רוית סינדלר הירש, בעלת LL.B במשפטים מהקריה האקדמית אונו וחברה בלשכת עורכי הדין משנת 2013.

 

לאחר סיום התמחותה במשרד הפועל בעולם הנזיקין, עורכת הדין הירש יצאה לדרכה העצמאית מתוך מטרה ושליחות לסייע ללקוחות נוספים למצות את זכויותיהם הרפואיות מול הגופים הרלוונטים.

פעילות המשרד ממוקדת במיצוי זכויות רפואיות, ובכך רכשה עו"ד הירש ידע רב בניהול מקרים שונים ומגוונים הן בתחום הנזיקין והן בעולם הרשלנות הרפואית, וצברה ניסיון רב בעולם זה.

 

משרדה העצמאי פועל במספר תחומי עיסוק הנושקים לעולם הנזיקין לרבות:

 

  • נזקי גוף - טיפול בנפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, מיצוי זכויות מול הביטוח הלאומי ומול רשויות המס במקרים של נכות, ייצוג מול ועדות רפואיות ועוד.
  • רשלנות רפואית - טיפול בנפגעים בלבד במקרים של רשלנות רפואית שגרמה נזק בלתי הפיך בתחומים של לידה, הריון, ניתוחים, רשלנות באבחון, בגנטיקה, רפואת ילדים ומשפחה ועוד.
  • משרד הביטחון - טיפול ביטוח לאומי לאנשי קבעו ולאנשי כוחות הביטחון, נכי צה"ל, נפגעי פעולות איבה, סיוע לנפגעות הטרדה מינית בצבא ועוד.

 

עורכת הדין רוית סינדלר הירש מאמינה כי טיפול משפטי מקצועי איינו מסתכם רק בידע משפטי נרחב בעולם הנזיקין, אלא חשובה לא פחות רמת השירות, האיכפתיות והזמינות של המשרד המטפל. מתוך אמונה זו עורכת הדין סינדלר הירש מערבת את לקוחותיה בכל הליכי התביעה החל מבניית האסטרטגיה המשפטית, סיוע במומחים וחוות דעת רפואיות ועד להסדרה הפיצוי ההולם ביותר למקרה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 10/08/2021

    עורכת דין שאכפת לה מהלקוחות שלה גם בפן האישי וגם בפן המקצועי. עושה את מרב המאמצים לתוצאות מקסימליות תוך ליווי והדרכה. עונה על הציפיות ואפילו יותר. ממליצה בחום רב !
     

רוית סינדלר הירש משרד עורכי דין
פניה ישירה אל רוית סינדלר הירש משרד עורכי דין

למעלה