עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה

עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה

למשרד שלוחות בבאר יעקב ובת"א , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי דין בוטיק העוסק במיסוי אזרחי עם דגש על שירותיות וזמינות. עוסקים במיסוי מקרקעין, מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, גילוי מרצון, ייצוג בפני רשויות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורכת דין ורואת חשבון חיה אביסרור-שמעוני בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתחום המיסים האזרחי - תכנוני מס של חברות, יחידים, קרנות השקעה, יזמים ומשקיעים בחברות סטארט אפ, וכן בליווי עסקאות מהגדולות במשק בתחום המיסים.

 

ניסיון זה נרכש במשך תקופת עבודתה במחלקות המיסים המקצועיות של משרדי ה- BIG 4 (מהגדולים והמובילים במשק) ובמהלך עבודתה במשרד עו"ד העוסק במיסוי. בנוסף עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה מטפלת ומייצגת תביעות נגד המוסד לביטוח לאומי כולל ייצוג בוועדות רפואיות, ייצוג בוועדות ערר ובבית הדין לעבודה.

 

חיה אביסרור-שמעוני, בעלת רישיון רואת חשבון ורישיון עורכת דין, חברה בוועדת המיסים ובוועדת ביטוח לאומי של לשכת עו"ד, בוועדות ביטוח לאומי של לשכת רואי חשבון, פעילה בפורומים מקצועיים שונים, ואף חברה בצוות המומחים של כל-מס, מבית חשבים.

 

המשרד מספק שירות משפטי מגוון שמוענק בידי עורכת דין ורואת חשבון אביסרור-שמעוני. המשרד רואה כערך עליון מתן של שירות יעיל ברמה הגבוהה ביותר, מקצועית ואישית כאחד. 

למשרד שתי שלוחות:
דרך חים 4, באר יעקב.
הארבעה 28, תל אביב. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני מיסיםדיני מיסים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 22/02/2023

    ממליצה בחום גדול ובלב שלם, חוץ מהיותה עו"ד ורו"ח היא קודם כל בת אדם. מקצועית ברמות גבוהות בשני התחומים עם ראייה רחבה ומקיפה. אנושית ואמפטית ברמות שטרם ניתקלתי בהם. מבחינה משפטית בתחומי ההתמחות שלה מקצועית של ממש. ממליצה בחום!! רק מילים טובות!!
     

  • 17/03/2018

    גילוי מרצון
     

מאמרים מאת עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
שאלות ותשובות מפורום דיני מיסים, מס הכנסה מע"מ - עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
ענבל שני שאל/ה:
שוכרת ומשכירה-הטבת מס למי לדווח?
87 צפיות

למי לדווח ואיך מקבלים את הטבת המס?

רו"ח ועו"ד אביסרור-שמעוני חיה
רו"ח ועו"ד אביסרור-שמעוני חיה

שוכרת ומשכירה?
שלום רב, החל משנת 2024 מי ששוכר דירת מגורים ומצד שני הוא בעל דירה יחידה אותה הוא משכיר - יוכל לקזז אל מול הכנסתו משכירות את סכום דמי השכירות שהוא משלם על דירתו שהוא שוכר ועד 7500 שח לחודש במקסימום. ככל שהכנסתו משכירות גבוהה מדמי השכירות שהוא משלם על היתרה ישולם מס של 10%. אם הכנסתו מדמי שכירות נמוכה ממה שהוא משלם- אין צורך לדווח בשלב זה למס הכנסה

אביב שאל/ה:
פתיחת עסק מורשה בזמן שאני עדיין בצבא
98 צפיות

אהלן וערב טוב, רציתי לשאול אם אפשרי לפתוח עסק מורשה בזמן הצבא אני עוד לא יודע גם לאן אתגייס עדיין.. אבל בכללי זה יכול לפגוע במשכרות הצבאית? והאם יש השלכות שאני לא יודע עליהם בפתיחת עסק מורשה בזמן הצבא? אשמח לפרטים מלאים ומנומקים זה ממש יעזור לי🙏

רו"ח ועו"ד אביסרור-שמעוני חיה
רו"ח ועו"ד אביסרור-שמעוני חיה

האם ניתן לפתוח תיק במס הכנסה בתקופת שירות צבאי?
שלום רב, בהחלט ניתן לפתוח תיק במס הכנסה ובמעמ בתקופת שירות בצבא אך תחילה יש לטעמי לקבל אישור מהצבא לעבודה בתקופת השירות. ככל שהאישור התקבל- יהיה צורך לעשות תיאום לצרכי מס (משכורת מהצבא וההכנסה כעצמאי). מוצע לפנות ליועץ מס שיפרט את כל היהטי המיסוי לרבות ביטוח לאומי ומעמ.

עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
פניה ישירה אל עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה

למעלה