אל.בי. פתרונות פיננסים - לילך סלע

אל.בי. פתרונות פיננסים - לילך סלע

כלל ארצי (אזור הצפון)

ביקורת מערכות שכר ודוחות שכר לעו"ד

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 3 המלצות

על המשרד

L.B פתרונות פיננסים עורכים בדיקה של תלושי השכר ומוודאים שהשכר שקיבלתם בפועל זהה לתשלומים שמגיעים לכם בהתאם לחוקי המגן של דיני העבודה, להסכמים הקיבוציים או לצווי ההרחבה של מגזר העבודה שאליו אתם משתייכים, וכן בהתאם לחוזה העבודה האישי שלכם.

 

בדיקת תלושי המשכורת
הבדיקה כוללת בין היתר את תלושי המשכורת, בחינת תשלום שכר מינימום, החזרי נסיעות, פנקסי שעות עבודה, תשלום גמול עבור שעות נוספות, הפרשות המעסיק לקרן השתלמות ולפנסיה, ותשלום הזכויות הסוציאליות כגון מחלה, הבראה, חופשה, חגים ועוד.

 

שמירה על הזכויות בהתאם לתלוש השכר
גם אם אתם מרוצים ממקום העבודה שלכם ולא מתכוונים לעזוב, וגם אם מדובר במקום עבודה קבוע ויציב, בכל מקרה מומלץ לכל עובד לבחון את התשלום החודשי שהוא מקבל בפועל אל מול הסכום שמגיע לו.
פנו אלינו לבחינה מדויקת ויסודית של התשלום, ואם תתגלה טעות בחישוב נמליץ לכם על המשך דרכי הפעולה האפשריות, ואפילו נזכיר לכם מתי תקבלו דמי הבראה ובאיזה סכום.

 

פנו אלינו עוד היום לפרטים והכוונה.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 3 המלצות)
  • 25/01/2024

    שלום רב אני ממליצה מאוד ומרוצה מלילך סלע שעשתה בדיקת שכר יסודית והעורך דין פשוט אמר שהיא עשתה עבודה נהדרת שחסכה לו המון שעות עבודה והכל נעשה באופן ברור ומדוייק שווה כל שקל
     

  • 04/10/2023

    פשוט אלופה תודה על הישגים מוצלחים ממליץ ממש
     

  • 13/07/2021

    אמינה ומקצועית ממליץ בחום
     

אל.בי. פתרונות פיננסים - לילך סלע
פניה ישירה אל אל.בי. פתרונות פיננסים - לילך סלע

למעלה