עו"ד מורן שלזינגר

עו"ד מורן שלזינגר

חיפה (אזור הצפון)

משרד עורכי דין מורן שלזינגר עוסק בדין הפלילי על כל רבדיו, מלווה את לקוחותיו בכל שלבי ההליך הפלילי, החל ממתן ליווי וייעוץ טרם החקירה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין מורן שלזינגר, הממוקם בחיפה, עוסק בדין הפלילי על כל רבדיו, מלווה את לקוחותיו בכל שלבי ההליך הפלילי, החל ממתן ליווי וייעוץ טרם החקירה המשטרתית ועד לניהול מלא של ההליך הפלילי בערכאות השונות. בערכאות הערעור ועד לניהול הליכים אזרחיים אגב ההליך הפליליים או בנפרד מהם.

 

משרד עורכי דין מורן שלזינגר מייצג חשודים ונאשמים בכל העבירות הפליליות, ונותן טיפול מקיף לכל ההליכים המשפטיים הנדרשים ללקוחותיה. כמו כן,משרדנו מייצג הן חשודים ונאשמים בעלי עבר פלילי והן חשודים ונאשמים"ללא עבר פלילי"  אשר להם מדובר בהתקלות ראשונה עם ההליך הפלילי.

משרד עורכי דין מורן שלזינגר מטפל בכל שלביו של ההליך הפלילי, מתן ייעוץ לפני חקירה משטרתית, ייצוג בהליכי מעצר (מעצר ימים, מעצר עד תום ההליכים), הליכי שימוע לפני הגשת כתב אישום, בקשות לסגירת תיק פלילי (סגירת תיק מותנית, עיכוב הליכים), ניהול ההליך הפלילי, הסדרי טיעון, ייצוג אסירים (עתירות מנהליות, ועדות שחרורים, בקשות חנינה), מחיקת רישום פלילי, ליווי נפגעי עבירה, ועוד.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד מורן שלזינגר
פניה ישירה אל עו"ד מורן שלזינגר

למעלה