און איל ינקו, משרד עו"ד ומגשר

און איל ינקו, משרד עו"ד ומגשר

גיבורי ישראל 24 , נתניה (אזור השרון והסביבה)

משרדינו בעל ניסיון רב ועוסק במקרקעין/נדל"ן, משפט אזרחי-מסחרי וענייני משפחה/מעמד אישי-ירושה, עם דגש על שירות אישי ומקצועי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

משרדנו עוסק במספר תחומים ומעניק ללקוחותיו מעטפת כוללת של שירותים.

ניתן לתאם פגישה עם עו"ד ללא כל התחייבות מצידכם

 

להלן תחומי הפעילות העיקריים של משרדינו:

 

מקרקעין
משרדנו מלווה עסקאות נדל"ן מגוונות. בין היתר, משרדנו מטפל בעסקאות מכר ורכישת דירות, העברת ורישום זכויות במקרקעין, תמ"א 38, פינוי בינוי, רישום בתים משותפים, ייצוג קבלנים, ליטיגציה בתחום המקרקעין ועוד. משרדנו ינהל עבורכם משא ומתן, יעביר דיווח הולם לרשויות המס וידאג לרישום מלוא זכויותיכם.

 

משפחה וירושה
משרדנו עוסק בתחום דיני משפחה וירושה, וכל זאת, במסגרת טיפול משפטי מקצועי. במסגרת פעילות זו מתמקד משרדנו בעריכת הסכמי חיים משותפים, בעריכת הסכמי ממון בין בני זוג, הליכי גירושין, בעריכת צוואות והפקדתן, בבקשות לצווי ירושה וצווי קיום צוואה אצל הרשם לענייני ירושה ובבית הדין הרבני, ניהול עזבונות, עסקאות בירושות, טיפול במינוי מנהל עזבון, טיפול בחלוקת ירושה על-פי הסכם ועוד.

 

אזרחי-מסחרי
משרדנו מעניק ליווי משפטי צמוד ללקוחותינו בתחומי המשפט המסחרי-אזרחי ומייצג חברות שונות במשק בקשת רחבה של נושאים, לרבות הקמה ורישום של חברות ושותפויות, כינון תקנונים, רישום עמותות ומלכ"רים, ייעוץ משפטי שוטף בדרך ניהול החברה/שותפות ומתן פתרונות משפטיים מגוונים לדילמות מסחריות הפוקדות את לקוחותינו.

 

דיני עבודה
המשרד מעניק ייעוץ וייצוג משפטי לעובדים במגוון נושאים כולל תנאי העסקה (הלנת שכר, שעות נוספות, דמי הבראה, חופשה שנתית, דמי מחלה, תנאים סוציאליים ועוד), סיום יחסי עבודה (פיטורים/התפטרות, שימוע, הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים), שוויון הזדמנויות בעבודה וכו'.

 

הנכם מוזמנים ליצור קשר, ונציג ממשרדנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי!
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 28/11/2015

    הכרתי את עו"ד און איל ינקו לפני כשנתיים כאשר חיפשתי עו"ד בדיני עבודה בעקבות בעיות שנתקלתי עם מעסיקי הקודם. און ייעץ לי וטיפל בתיק שלי עד שהגענו לבית משפט ושם אף ניצח בתיק ועזר לי לקבל את כל הפיצויים וכל מה שמגיע לי שמעסיקי הקודם ניסה להתחמק מהתשלום עבורו. בזכות עו"ד ינקו קיבלתי את כל הכספים בזמן קצר מאוד. און היה איתי לאורך כל הדרך מהייעוץ הראשוני, למכתב הראשון ששלח למעסיקי הקודם ועד הסוף. תמיד נתן מענה טלפוני, היה אדיב, סבלני, תמיד היה זמין להיפגש פנים מול פנים ולא ויתר לרגע גם כאשר המעסיק הקודם שלי הערים עלינו קשיים. מודה מכל הלב לעו"ד און איל ינקו, ממליצה בחום - לא תצטערו!!
     

  • 22/11/2015

    פניתי לעו"ד ינקו לייעוץ, לאחר שיחה קצרה בטלפון כבר נפגשנו במשרד. קיבלתי שרות מצוין, מקצועי ואדיב. ממליץ בחום לכל מי שצריך עו"ד לקניה או מכירה של נכס או עזרה מול מקום העבודה.
     

  • 22/11/2015

    פגשתי לראשונה את עו"ד און ינקו כשחיפשתי עו"ד מהימן לרכישת הדירה הראשונה שלי ושל בעלי. לאחר שקיבלנו מס` המלצות, פנינו לעו"ד ינקו ומאז ועד היום עו"ד ינקו ממשיך ללוות אותנו בכל עניין שעולה, והפנינו אליו את כל המשפחה והחברים שלנו! עו"ד מקצועי ואמין! אנחנו ממליצים עליו בחום...
     

  • 22/11/2015

    עו"ד און אייל טיפל במסירות ובאדיבות ובמקצועיות, בצו הירושה של אימי, מאוד מומלץ.
     

מאמרים מאת און איל ינקו, משרד עו"ד ומגשר
און איל ינקו, משרד עו"ד ומגשר
פניה ישירה אל און איל ינקו, משרד עו"ד ומגשר

למעלה