רועי לביא - עורך דין

רועי לביא - עורך דין

רחוב סמולנסקין 11 , חיפה (אזור הצפון)

עו"ד לביא עוסק באופן בלעדי ברשלנות רפואית ובעיקר מתחום הגינקולוגיה - היריון, לידה וילדים. מעניק ייעוץ ראשוני ללא עלות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עו"ד רועי לביא בעל תואר במשפטים, כמו כן, בעל תואר ראשון במתמטיקה ופיסיקה B.Sc מאוניברסיטת חיפה. בעל רישיון עריכת דין וחבר באגודה לרפואה ומשפט בישראל. עבד במשרדים הטובים ביותר בארץ בתחום הרשלנות הרפואית, ועוסק בתחום זה בלבד.

עו"ד רועי לביא מוביל בתחומו ועוסק באופן בלעדי ברשלנות רפואית שעיקרה בנושא היריון ולידה (גינקולוגיה ומיילדות), מומים מולדים, גנטיקה. כמו כן, טיפול רפואי רשלני בתינוקות וילדים, ופגיעות נוספות שונות בהיקף נרחב במיוחד. עו"ד רועי לביא מעניק ייעוץ ראשוני ללא עלות לשם הערכת סיכויי ושווי התביעה, ומייצג לקוחות מכל הארץ.

 

עו"ד לביא פועל מתוך ההנחה המתחייבת כי תחום הרשלנות הרפואית הנו ענף משפטי המצריך את עורכי הדין העוסקים בו לייחד את כל תשומת לבם לתחום זה בלבד, זאת בשל מורכבות הייחודית הנובעת בשל ההשקה שבין עולם המשפט והרפואה.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 25/07/2021

    מומחה
     

  • 27/12/2017

    עו"ד רועי לביא משכמו ומעלה, סייע לי רבות עד תום ההליכים בשירותיות ובכבוד ואדיבות שאין כמותם. לקח במלוא הרצינות את הנושא לידיו והשיג לי מזור ונחת. ממליץ בחום !
     

מאמרים מאת רועי לביא - עורך דין
רועי לביא - עורך דין
פניה ישירה אל רועי לביא - עורך דין

למעלה