נדלר אלישר ושות`- משרד עורכי דין

נדלר אלישר ושות'- משרד עורכי דין

התדהר 17 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

משרדנו מעניק ייעוץ וליווי משפטי לחברות ועסקים בכל קשת ההתקשרויות המסחריות הנדרשות להם לצורך, הקמה, מימון, פיתוח ותפעול שוטף של עסקיהם

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורכי הדין נדלר אלישר ושות' - .NE & Co, הוקם על ידי עורכי הדין אבי נדלר ויונתן אלישר, שניהם עורכי דין עתירי ניסיון, יוצאי משרדי עורכי דין מהגדולים והמובילים בישראל ובעלי ניסיון רב בייצוג לקוחות מהגדולים בישראל.

 

המשרד מעניק שירותים משפטיים מקיפים לחברות פרטיות וציבוריות, לתאגידים שונים נוספים, ולגורמים פרטיים ועוסק בכל תחומי המשפט המסחרי והאזרחי. המשרד מעניק ללקוחותיו פתרון המותאם לצרכיהם על פי נסיבות המקרה וליווי משפטי צמוד.

 

 

ב-.NE & Co אנו מאמינים במצוינות משפטית ללא פשרות, שירות מעולה וזמינות אישית של שותפי המשרד לכל לקוח קטן כגדול, תוך הקפדה על יחס אישי ואדיב, כך נהנים לקוחות המשרד מהיתרונות של משרד קטן ואישי לצד סטנדרטים מקצועיים הנהוגים במשרדים הגדולים ביותר.

 

 

עבורנו כל לקוח הוא יחיד ומיוחד, ותהליכי העבודה מותאמים באופן ייחודי עבורו, על מנת לספק לו את השירות והערך המוסף הגבוהים ביותר. ערכים אלו, יחד עם אמינות, נאמנות וההבנה לצרכי ותחושות הלקוח הביאו לכך שיחסינו עם לקוחותינו משכבר הימים הינם יחסי אמון מיוחדים ארוכים ויציבים. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 08/12/2015

    אבי ויונתן טיפלו בענייני בצורה מקצועית מהירה ויעילה. המפגש אתם חסך לי הרבה כסף וסייע לי להימנע ממוקשים שלא חשבתי עליהם בכלל.
     

נדלר אלישר ושות`- משרד עורכי דין
פניה ישירה אל נדלר אלישר ושות`- משרד עורכי דין

למעלה