בלקר-בן נתן משרד עו"ד

בלקר-בן נתן משרד עו"ד

המרד 29 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד מוביל העוסק בתביעות נזקי גוף, תאונות דרכים ועבודה, ייצוג חייבים בהוצאה לפועל ובהליכי פשיטות רגל

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד בלקר - בן נתן הוא משרד מוביל בתחומי דיני נזיקין, תביעות ביטוח, תאונות בכלל, הוצאה לפועל ופשיטות רגל. אנו מציעים שירותי ליווי וייעוץ משפטי מקצועיים במגוון נושאים, ביניהם:

 

תביעות נזקי גוף מול גופים שונים: תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים, תאונות במרחב הציבורי.

 

רשלנות הרפואית - קביעת שיעור פיצויים, אחוזי נכות, חישוב ובדיקת התיישנות, הגשת תביעות וייצוג בדיונים.

תביעות מול חברות ביטוח - טיפול משפטי מול חברות ביטוח במקרה של טענת אי כיסוי ביטוחי בביטוחים השונים כמו: ביטוחי סיעוד, ביטוחי חיים, תאונות אישיות, תאונות תלמידים, תאונות דרכים, ביטוחי בריאות ועוד.

 

תביעות מול ביטוח לאומי ממוש זכויות רפואיות כתוצאה מפגיעה או מחלה מול המוסד לביטוח לאומי.

 

ייצוג חייבים בהוצאה לפועל - ניהול מו"מ עם נושים, איחוד תיקים לחייב והכרזת חייב מוגבל באמצעים, קביעת צו תשלומים, הפטר בהוצאה לפועל, הסרת הגבלות על חייב, כגון: הסרת עיקולים בבנקים, עיקולי משכורת וחידוש רישיון נהיגה, ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ.

 

ייצוג חייבים בהליך פשיטת רגל - הגשת בקשה לקבלת צו כינוס נכסים, הכנה לחקירה, סיוע במילוי הדוחות החודשיים, ייצוג בדיונים וקבלת צו הפטר.

 

מציאת פתרונות הטובים ביותר עבור הלקוח

 

היכרותן המעמיקה של עו"ד בלקר ועו"ד בן- נתן עם חברות הביטוח מגיעה מתוך כ-15 שנות ניסיון ומקנה למשרד יתרון משמעותי בהתנהלות אל מול הגופים השונים, הן ברמת ההתנהלות המערכתית והן בהיבט המשפטי. הידע והניסיון המשפטיים במשולב עם עיסוק במוצרי הביטוח והפוליסות השונות מאפשרים למשרד לנהל תביעות ומו"מ מול חברות הביטוח בצורה יעילה ומקצועית.

 

מייצגות אנשים, נותנות את הלב

 

דווקא בשעת משבר, דווקא אל מול גופי בירוקרטים גדולים, זהו המקום בו נמדדים אנשים.

משרדנו חרט על דגלו את ערך האנושיות לצד המקצועיות והיסודיות, אנו רואות את האנשים מאחורי מספרי התיקים, אנו מתחברות אל הסיפורים, מזדהות עם הכאב והקושי, ועושות כל שביכולתנו המקצועית והאישית על מנת לתת ללקוחותינו את היתרון והייצוג המשפטי המקצועי ביותר שניתן.

 

כמשרד בוטיק חשוב לנו לשמור על יחס אישי עם לקוחותינו, ולכן, תהליכי הליווי הינם אישיים והתקשורת מתבצעת ישירות עמנו ולא דרך גורמי תיווך, דבר המאפשר ללקוח ,בכל רגע ורגע, לדעת מה קורה. מבחינתנו תהליך מוצלח נמדד הן בתוצאה משפטית מצוינת כמו גם בחוויה אישית נעימה ומכבדת.

 

הכלים אשר עומדים לשרותינו ולשירות לקוחותינו:

 

כדי לייצג את תביעת הלקוח באופן הטוב ביותר המשרד מקפיד להעמיד לרשות הלקוח את מירב ומיטב הכלים המשפטיים ומלווה באופן קבוע על ידי צוות רופאים מן הבכירים בישראל ובמומחים נוספים. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו שורה של אנשי מקצוע מובחרים בעלי ניסיון וידע מעמיק, הבקיאים היטב בתחומי הפעילות השונים.

 

 

לקביעת פגישת יעוץ ראשונית להערכת סיכוי התביעה ללא התחייבות או תשלום!

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 20/12/2018

    מקצונים במיוחד
     

  • 20/12/2018

    שירות מקצועי ויעיל, מחיר הוגן. ממליצה בחום
     

בלקר-בן נתן משרד עו"ד
פניה ישירה אל בלקר-בן נתן משרד עו"ד

למעלה