עו"ד יצחק וולף

עו"ד יצחק וולף

עתיר ידע 5 ב' (בניין אלבה) , כפר סבא (אזור השרון והסביבה)

עו"ד מזה שנה, עוסק בתחומי משפט העבודה, מייצג תאגידים וגופים מהגדולים במשק. מתמקד עתה במתן טיפול משפטי אישי ללקוחות לרבות עובדים, בייעוץ, ליווי וייצוג בבתיה"ד לעבודה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד מזה חמישים שנה, עוסק בתחומי משפט העבודה, מייצג תאגידים וגופים מהגדולים במשק. מתמקד עתה במתן טיפול משפטי אישי ללקוחות לרבות עובדים, בייעוץ, ליווי וייצוג בבתיה"ד לעבודה.

 

 

עו"ד וולף עוסק במשפט העבודה על כל רבדיו ובין היתר:

  • זכויות עובדים ועובדות אל מול המעביד
  • הסכמי עבודה
  • סיום יחסי עובד ומעביד והסכמי פרישה
  • הטרדה מינית
  • שימועים
  • ייצוג בסכסוכים בגישורים, בבתיה"ד האזוריים, ביה"ד הארצי לעבודה ובג"צ.

עו"ד וולף בעל ניסיון רב בפתרון משברים הן במישור האינדיבידואלי והן בין מערכות מורכבות ובעל רקע והשכלה בתחומים נוספים כמו חינוך, תרבות ועסקים.


בוגר ביה"ס למשפטים של אוניברסיטת ת"א, בוגר קורסים והשתלמויות לגישור והכשרה פיננסית לדירקטורים, מכהן כדירקטור וחבר ועדות מאזן, אשראי, ביקורת ותגמול בחברות ציבוריות גדולות.


לאחר עשרות שנים של מתן שירותים במסגרות המערבות עמידה בראש צוותי עורכי דין, במשרדים גדולים ובשותפויות המעסיקות עשרות עורכי דין, מתמקד עתה במסגרת משרד בוטיק בטיפול ברמה האישית, תוך דגש על זמינות ורגישות לצרכיו הספציפיים של כל לקוח ולקוח.

שפות: עברית, אנגלית,פולנית, יידיש

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד יצחק וולף
פניה ישירה אל עו"ד יצחק וולף

למעלה