ליקול טמסוט, משרד עו"ד

ליקול טמסוט, משרד עו"ד

מודיעין (אזור השפלה והסביבה)

משרד עורכי דין ליקול טמסוט מציע ללקוחותיו סיוע מקצועי ואיכותי, משפטית וביורוקרטית למול גופי הצבא השונים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 11 המלצות

על המשרד
עו"ד ליקול טמסוט בעלת אישור לייצג כסנגורית בבתי דין צבאיים, כמו כן חברה בוועדת צבא וביטחון, בפורום הפלילי, ובוועדת הנוער בלשכת עורכי הדין.
 
עו"ד ליקול טמסוט שירתה כתובעת בפרקליטות הצבאית במסגרת העתודה האקדמאית במשך עשר שנים, בתפקידים רבים וכיום משרתת שירות מילואים פעיל בפרקליטות הצבאית. עו"ד טמסוט בעלת תארים ראשונים במשפטים (LL.B) ובמנהל עסקים (B.A) וכן תואר שני במשפטים (LL.M) מהמרכז הבינתחומי הרצליה. 

המשרד עוסק בעניינים רבים נוספים ביניהם:
 
✔ ליווי משפטי נרחב לחיילים - בחקירה, במעצר, בהליך המשפטי, במהלך המשפט המשמעתי בעניינם ביחידה, ובהליכים הדרושים לביטולו במידה ויש צורך, בזמן הגעת התיק לפרקליטות, בשימוע שנערך לפני הגשת כתב אישום, בזמן הגשת כתב אישום עצמו ולאורך כל המשפט  (הקראות, הוכחות, טיעונים לעונש), בוועדות שחרורים, כולל טיפול במחיקת רישום פלילי. יתרה מזאת, המשרד מייצג חיילים החל משלבי המיון והגיוס ועד אנשי קבע, קצינים, נגדים ומילואימניקים.

ייצוג בתביעות של חיילים, שוטרים וכן של אנשי שירות בתי הסוהר ועובדי גופי ביטחון שונים. ייצוג מול קצין התגמולים לשם הכרה בנכות בשל מחלה או פציעה שהתרחשו בעת התפקיד, כמו גם ייצוג בערר לוועדת ערר (אם אין הכרה בנכות כתוצאה מהשירות) או ועדה רפואית עליונה (אם רמת הנכות לא תואמת למצב האישי).

✔ ליווי וייעוץ בעבירות פליליות שונות - למשרד ניסיון רב בייצוג בפני כל הערכאות השיפוטיות במגוון עבירות פליליות, בין היתר בעבירות סמים, עבירות מחשב, עבירות אלימות קלות וחמורות כאחת, עבירות מין, עבירות רכוש, עבירות מרמה והונאה וכן מספק ליווי וייעוץ במהלך החקירה המשטרתית וכו'.

✔ סיוע משפטי שוטף לנפגעי ונפגעות עבירה - החל ממתן עזרה בהבנת הצורך להגיש תלונה, ליווי תוך כדי החקירה המשטרתית וכן עזרה וליווי בכל ההליך החקירתי והמשפטי שמתרחש בעקבות העבירה. המשרד מספק מידע מעודכן ללקוחותיו כדי לעמוד על זכויותיהם בצורה המיטבית. 

✔ ייצוג בעבירות תעבורה בבתי המשפט השונים - בעבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות או בהשפעת סמים. 
 
למשרד עו"ד ליקול טמסוט ניסיון רב בייצוג לקוחות בסוגיות רבות הנוגעות למשפט הצבאי, בין היתר עבירות מין, נשק, אלימות, זיוף, היעדר מן השירות (עריקים ומשתמטים כאחד), סמים, תאונות אימונים ועוד. משרדנו בנוסף מטפל בעבירות פליליות רבות לרבות עבירות סמים, אלימות, עבירות מין וכו'.

משרדנו מופיע חדשות לבקרים בבתי המשפט השונים לתעבורה בארץ - ומייצג בעבירות תנועה שהתרחשו בכל רחבי הארץ. 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 11 המלצות)
  • 04/02/2020

    אני פניתי לליקול בעיקר בענייני תעבורה, וגיליתי מלא מקצועניות וידע עצום דרך עצות שעזרו מיידית. בנוסף אני יודע שבשל היותה פרקליטה צבאית לשעבר היא מכירה איך עובדת המערכת ויודעת להתמודד איתה בהצלחה. מומלצת בחום רב!
     

  • 04/02/2020

    ממליצה בחום על עו"ד ליקול מניסיון אישי. ליקול טיפלה במקרה שלנו במקצועיות, זריזות ועם המון סבלנות. תודה רבה על הכל!
     

  • 04/02/2020

    נאלצתי להשתמש באחד משירותיה של ליקול - לשמחתי פגשתי אשת מקצוע משכמה ומעלה - מדויקת, יצירתית, זמינה בכל שעה, והכי חשוב אנושית! מקווה שלא תזדקקו - אבל במידה שכן היא הכתובת, ממליץ בחום!
     

  • 11/09/2019

    הגענו לליקול כשהיינו באמת בשפל המדרגה - יום בהיר אחד גילינו שלבן שלנו, משוחרר טרי יש 3 תיקים פליליים - אחד בצבא ועוד 2 באזרחות. ביקשנו המלצות ולשמחתנו הגענו לליקול. כבר מהפגישה הראשונה הבנו שאנחנו בידיים הכי טובות שאפשר. ליקול הייתה אכפתית, מבינה, מקצועית - הסבירה שוב ושוב עד שהבנו, הרגיעה עד שנשמנו ובאופן כללי לא נתנה לנו לצאת מהמשרד שלה עד שהיה לה ברור שהכול אצלנו מובן. מאז הטיפול רק השתפר - כבר למחרת היא פנתה לגורמים הרלוונטיים, שלחה אותנו להביא מסמכים חשובים ותמיד דאגה לעדכן אותנו בכל מה שהיא עושה. כיום - שנה אחרי, התיקים נגמרו במינימום של ענישה, ליקול הצליחה להוביל לכך שלבן שלנו אין רישום פלילי והשטויות שהוא עשה בשנה מחייו לא יהרסו לו את העתיד. עד היום - היא מתקשרת פעם בכמה חודשים ומתעניינת איפה הדברים עומדים והאם אפשר לסייע במשהו נוסף. היה מרענן לגלות בניגוד לכל הסטיגמות על עורכי דין - עורכת דין חייכנית, נעימה אבל בולדוזר ומקצועית - שדואגת ללקוחות כאילו כל אחד מהם היה הילד האישי שלה. תודה רבה רבה. ממליצים בחום ותדעו שאתם בידיים הכי טובות שאפשר לבקש
     

  • 29/08/2019

    ליקול מלווה אותנו מזה למעלה משנתיים. לפני שנתיים ביצענו רילוקיישן לחו"ל והיינו צריכים להסדיר את מעמדו של בננו בצבא. כיום, לפני גיוסו - ליקול דואגת שצה"ל ימצה את היכולות שלו וייתן לו תפקיד ראוי למרות היותו בחו"ל ולא יכול להגיע למיונים נבחרים.
     

  • 28/10/2018

    עם ליקול יצא לי מספר פעמים לעבוד בהקשר של לקוחות שלי וגם עבורי. ליקול תמיד זמינה, חרוצה וסופר מקצועית והכל תמיד עם חיוך. ממליץ בחום רב למי שמחפש עו"ד מקצועי שעובד מכל הלב !
     

  • 06/06/2018

    פנינו אל ליקול לקבלת ייעוץ לפני חקירה לקטין. זכינו לקבל ייעוץ מקצועי ואנושי. ליקול תמיד זמינה ונכונה לסייע, גם אם בגמר הטיפול. תודה רבה על הכל.
     

  • 30/05/2018

    ליקול עניינית, יעילה, מבינה. הגענו אליה בתקופה מאוד לא קלה והיא ליוותה אותנו בנעימות והרגיעה אותנו בשלב המתוחים. תודה רבה על הכל!!
     

  • 15/05/2018

    ליקול היקרה, אני רוצה להודות לך על הייעוץ שקיבלתי ממך לכתיבת החוזה / הסכם ללקוחות שלי. את מקצועית מאוד, עניינית וממוקדת. כל סעיף שניסחת ברור, מובן ומדוייק. עכשיו אני יכולה להיות שקטה ורגועה כשאני שולחת חוזה / הסכם ללקוחות שלי. אני מרגישה שעכשיו אני מוגנת ובטוחה שזה יחסוך לי גם הרבה עוגמת נפש בעתיד. המון תודה 💗
     

  • 15/05/2018

    עו"ד טמסוט היא מאוד עניינית, מקצועית. הגענו אליה בתקופה מאוד לא קשה והיא עזרה לנו לצלוח אותה בצורה המיטבית.
     

מאמרים מאת ליקול טמסוט, משרד עו"ד
ליקול טמסוט, משרד עו"ד
פניה ישירה אל ליקול טמסוט, משרד עו"ד

למעלה