יאיר אבין משרד עורכי דין

יאיר אבין משרד עורכי דין

האורן 13 , רעננה (אזור השרון והסביבה)

משרד עורכי דין יאיר אבין מעניק ליווי צמוד אישי ומקצועי לאורך כל הדרך עד לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיו. למשרדנו שלוחות ברעננה ובתל אביב וניתן לקבל גם שירות משפטי באזור הקרוב למקום מגוריכם. נשמח לקבוע פגישת ייעוץ.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 9 המלצות

על המשרד

משרד עורכי דין יאיר אבין עוסק בתיקים מורכבים בתחום הפלילי והתעבורה, מייסד המשרד עוה"ד יאיר אבין הינו עו"ד פלילי המעניק שירות משפטי במגוון רחב של עבירות פליליות, הן לנאשמים והן לחשודים.

 

לעו"ד יאיר אבין ניסיון של שנים בייצוג נאשמים אל מול כל הערכאות המשפטיות.

 

תחומי עיסוק משרדנו: 

 

משפט פלילי -

משפט פלילי,  הזמנה לדין פלילי,  כתב אישום, מעצרים, עבירות מין, הטרדה מינית, אונס, מעשה מגונה, אלימות במשפחה, חקירה משטרתית, סגירת תיק חקירה, עבירות אלימות, עבירות סמים, עבירת איומים, צווארון לבן, מחיקת רישום פלילי.

 

דיני תעבורה -

נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, הזמנה לדין תעבורה, כתב אישום תעבורה, המכון הרפואי, שיטת הניקוד החדשה, שלילת רישיון, תאונה קטלנית, מהירות מופרזת, נהיגה בפסילה, נהיגה בקלות ראש, עבירות נהג חדש, נהיגה ללא רישיון, אי התאמה אישיותית. 

 

 

משרד עורך הדין יאיר אבין חרט על דגלו את ערכי הנאמנות והמסירות לכל לקוחות המשרד, עד אשר מתקבלת התוצאה המשפטית הטובה ביותר. כמו כן, עו"ד אבין מלווה את לקוחותיו עם הבנה מלאה בתיק ועם הכלים שרכש במהלך לימודיו וניסיונו המקצועי משיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחות המשרד.

 

עורך הדין יאיר אבין הינו בעל השכלה רחבה במשפטים ובעל ניסיון שלא יסולא בפז בתחום המשפט הפלילי.

 

נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ

 

שפות: עברית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 30/01/2023

    עו"ד מבריק! אמפתי, חד הבחנה, בעל יכולת ניתוח וניהול תיקים מורכבים מאוד, תוך השגת תוצאות מעולות. חרוץ מאוד. ישר ואמין.
     

  • 06/01/2023

    עו״ד מקצועי ולוחם אמיתי כזה שילחם על התיק , בלי לעגל פינות, בלי ויתורים עד לתוצאה הטובה ביותר בעבור הלקוחות שלו אני ממליץ בחום
     

  • 18/12/2022

    טיפל לי בדוח תנועה בתוספת נקודות עבר שבהם לא יכולתי להוכיח שאני זכאי. עו״ד אבין הצליח לבטל את ההזמנה למשפט, ביטול הנקודות והקנס הכספי כל זאת בצורה מקצועית, מהירה ומינימום בזבוז זמן אישי שלי כלקוח. ממליץ ביותר
     

  • 13/12/2022

    טיפול מסור ומקצועי בשני דוחות תנועה משמעותיים שבהם לא יכולתי להוכיח את טענותיהם של השוטרים. מקרה של מילה כנגד מילה והתנהלות שנתנה תחושה שהמשטרה רוצה להוציא דוחות תנועה. עו״ד אבין הראה בקיאות בחוק, ובדוח אחד המשטרה חזרה בה ובדוח השני יצאתי זכאי. ללא קנס. ללא נקודות. מרשים מאוד.
     

  • 09/12/2022

    עו״ד יאיר אבין עזר לי בצורה הכי מקצועית שיש.
     

  • 06/12/2022

    רוצה להמליץ בחום ממש על יאיר. לפני שהוא עו"ד מדהים ומקצועי הוא קודם כל בנאדם מיוחד שמבין עניין מאוד מהר ואכפתי ושם את כל הקלפים על השולחן ולא מספר סיפורים שהאוזן אוהבת לשמוע. תמיד משאיר אותך עם רגליים על הקרקע. בקיצור מקצועי, אמין, שירות מדהים וכל מילה מיותרת.
     

  • 06/12/2022

    שירות יוצא דופן. גם קשוביםץ גם מקצועיים. עורך דין אבין סידר לי את הכל מההתחלה עד הסוף. ביצענו שיחה אחת בהתחלה. וזהו. שמעתי ממנו רק כשביטלו את האישום!
     

  • 14/01/2019

    מקצועי ויסודי, טיפול ברמה הכי גבוה שיש.
     

  • 19/06/2016

    עו״ד איביאן היה לי כנקודת אור בתקופה שהייתי בחושך. תודה לך על שהיית מקצועי, אופטימי ואנושי.
     

יאיר אבין משרד עורכי דין
פניה ישירה אל יאיר אבין משרד עורכי דין

למעלה