ד"ר רותי קמיני, משרד עו"ד

ד"ר רותי קמיני, משרד עו"ד

ורדינון 3 , פתח תקווה (אזור המרכז)

ד"ר רותי קמיני, עו"ד בעלת תואר דוקטור במשפטים וניסיון של מעל 20 שנים בתחום, מחברת הספר "המרשם הפלילי" הדן במהות הרישום הפלילי בישראל. המשרד עוסק בתחומים: נזיקין, מנהלי ורישום פלילי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד ד"ר רותי קמיני הינו משרד עורכי דין מהמובילים בתחומו, עורכת הדין קמיני בעלת תואר דוקטור במשפטים וניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום עריכת הדין.


לאורך שנות הוותק הרבות רכשה עורכת הדין ניסיון פרקטי רב בניהול מגוון רחב של תיקים מורכבים ובנוסף העשירה את הידע בהמשך לימודי המשפט באוניברסיטת בר אילן ואף סיימה בהצלחה את לימודי הדוקטורט בתחום.


ספרה של עורכת הדין ד"ר קמיני, "המרשם הפלילי" הוא ספר ראשון מסוגו בתחום זה. תובנותיו רלוונטיות מאוד לחוק המידע הפלילי החדש (בתוקף מינואר 2021). הספר העוסק בסוגיות יסודיות הנוגעות לרישום הפלילי בישראל, על נחיצותו, תכליתו והשלכותיו בכל הנוגע לשילובם בחברה של מורשעים לאחר שריצו את עונשם ומי שנושאים רישום עקב תיק חקירה שנסגר, על היחס שבין רישום פלילי לזכויות יסוד, על מחיקת מרשם פלילי ועוד. הספר מציע מודל להסדרת המרשם הפלילי במדינת ישראל וכולל דיון תאורטי וביקורתי נרחב בסוגיה זו.


המשרד מעניק מענה משפטי במגוון תחומי עיסוק לרבות:

  • משפט מנהלי ועתירות - עתירות מנהליות לרבות התנהלות מול הרשויות המקומיות, משרדי ממשלה, ייצוג עמותות חברות ויחידים, הגשת עררים לרבות עינייני ארנונה. כמו כן מטפל המשרד במתן רישיונות מסוגים שונים לרבות נהיגה, נשק, עסק (החל מהשלבים המקדמיים ולאורך כל ההליך).
  • משפט מסחרי ועסקים - דיני מכרזים, מכרז ממשלתי, מכרזים ציבוריים, הפרת חוזה, רישיונות עסק ועוד.
  • נזקי גוף ותאונות - ייצוג נפגעי תאונות עבודה, תאונות דרכים ותאונות במקומות ציבוריים, כמו גם טיפול באובדן כושר עבודה, מחלות מקצוע ועוד.
  • רישום פלילי - ייצוג בנושא רישום פלילי ומחיקתו, רישום משטרתי, העסקה ומגבלות על תעסוקה.

 

הניסיון והידע הרב שצברה עורכת הדין קמיני משמש את לקוחות המשרד לכל אורך ניהול התיק, החל מבניית האסטרטגיה המשפטית המותאמת לצורכי הלקוח ועד ניהולו בבתי המשפט השונים.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • נזקי גוף תאונותנזקי גוף תאונות
  • משפט מנהלי ועתירותמשפט מנהלי ועתירות
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • מחיקת רישום פלילימחיקת רישום פלילי
  • אי התאמה אישיותיתאי התאמה אישיותית
  • המכון הרפואיהמכון הרפואי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 16 המלצות)
  • 04/03/2024

    עו"ד קמיני עשתה עבודה יסודית ומקצועית ברמה גבוהה מאוד. הרגישו שנתנה את הלב והנשמה, תמיד זמינה לכל שאלה, בקשה, או התלבטות. בהחלט נמצאת כמה רמות מעל הן מבחינת השירות שנתנה והן מבחינת העבודה המקצועית שעליה היא לא מתפשרת. ממליץ בחום רב לכל מי שרוצה עו"ד מעולה ורוצה להרגיש בנוח לעבוד איתה ולהגיע לתוצאות טובות. בהצלחה רבה
     

  • 08/02/2024

    בס"ד שמי איילת נועה. עו"ד רותי קמיני ייצגה אותי מול ביטוח לאומי בנושא קבלת פיצויים עקב נזקי גוף בשל תאונת עבודה שעברתי. עו"ד קמיני טיפלה בתביעה במקצועיות ואנושיות כאחד. היא ליותה אותי בכל שלב ושלב של התביעה: החל ממילוי הטפסים, ארגון המסמכים הרפואיים ועד לייצוג בפועל בוועדה הרפואית בביטוח לאומי. היא היתה זמינה לכל הפניות שלי והשיבה לכולן בסבלנות רבה. אני ממליצה בחום לשכור את שירותיה.
     

  • 05/02/2024

    עו״ד רותי קמיני, בעלת ידע מקצועי נרחב ומעמיק, הייעוץ שלה תמיד , קידם את התיק לטובנ
     

  • 04/02/2024

    נראה לכם שמגיע לה רק 5 כוכבים בדירוג??!! הלוואי והיה אפשר לכתוב 100 ! ד"ר רותי קמיני, אשת חיל אמיתית בדיוק כמו שכתוב בספרים. היחידה שהאמינה בנו וליוותה לאורך כל הדרך בעתירה מנהלית עיקשת מול משרד החינוך, עירייה וגופים שונים. כמעט והתייאשנו, אבל הגיעה מלאכית כמוה ובזכותה: 1. 300 בנות בשנת הלימודים הנוכחית לומדות במוסד חינוכי הראוי ללימודים, תיקני ובטיחותי. 2. בית הספר בו לומדות בנותיי גדל וצמח משמעותית מבחינה מספרית. 3. בנות בכיתות יסוד מגיעות בבטחה ללימודים, ללא הסעות מיותרות, הליכה בבוץ וגשם ובתנאים לא תנאים. 4. עתידים אנו לעבור לבית ספר חדש מהניילון בשנה הבאה בעזרת ה` ! ד"ר רותי הביאה להישגים חסרי תקדים עם הגופים איתם התמודדנו. גופים גדולים שסברו כי ינצחו אותנו בקלי קלות. ד"ר קמיני המוכשרת ומקצועית ברמות על למדה עם מי יש לנו עסק וחיסלה אותם תוך כדי הבאת פסקי דין, עובדות, תימוכין וחומרים שהשאירו את כולם פעורי פה! וניצחנו ובגדול. ואין מדובר בניצחון רגעי, אלא ניצחון לדורות ! מודה אני לד"ר קמיני על אנושיות, אכפתיות, מסירות, נאמנות וחברות אמיתית! מחפשים עורך דין ? אני כבר מזמן בחרתי- רק ד"ר רות קמיני !
     

  • 02/02/2024

    הגעתי לעו"ד קמיני לאחר שקראתי על פסק דין שזכתה בתיק אחר ומשיק למקרה שלי .. שטחתי בפניה את המקרה שלי .והיא במקצועיות רבה ניגשה ישר לפתרון הבעיה בצורה מקצועית ומעוררת התפעלות ..בסופו של ההליך הגענו לתוצאה לה ייחלתי .כל ההליך היה בקשב רב והבנה מקצועית עמוקה לרדת לשורש הבעיה לפתרון מהיר .ממליץ בחום להיעזר בה בתחום התמחותה .שאפו
     

  • 02/02/2024

    עורכת הדין רות ליוותה אותנו בתביעה גדולה מול גופי חינוך ועירייה, גילתה בקיאות עניניות ומקצועית מופתית, ומעל הכל ניחנה ברגישות רבה אנושיות וסבלנות נדירה, ירבו כמות בתחום
     

  • 01/02/2024

    מקצוענית סבלנית ואמינה
     

  • 01/02/2024

    דר` רותי קמיני טיפלה בי וגם בבעלי וליוותה אותנו לאורך כל הדרך גם מול ביטוח לאומי ומול חברות הביטוח. עזרה בכל דבר עם המון סבלנות, אנושיות, ואכפתיות. דר` רותי קמיני מאוד מקצועית. אנחנו פנינו בעקבות תאונת הדרכים שהיתה לי ואחרי זה בעקבות תאונה אישית שהיתה לבעלי. אנחנו ממליצים בחום על דר` רותי קמיני. דר` רותי קמיני היא העורך דין שלנו!
     

  • 01/02/2024

    ישרה יסודית ומיקצוענית בתחומה
     

  • 15/01/2022

    טיפול מקצועי, אדיב ואנושי. מספר פעמים הרמתי ידיים ובקשתי להפסיק אל מול קירות אטומים של תביעת הרשלנות הרפואית שלי. ואולם רותי קמיני עודדה אותי להיות נחש ולהמשיך ואך זכינו ב-.75 אלף שח פיצויים מחברת הביטוח.לא הכרתי את רותי לפני וכותב אני זאת ממעמקי ליבי ובהכרת תודה עמוקה. גם עמלתה היתה אנושית ביותר, וכגימלאי כל שקל חשוב לי ביור. תודה לך רותי היקרה.
     

מאמרים מאת ד"ר רותי קמיני, משרד עו"ד
ד"ר רותי קמיני, משרד עו"ד
פניה ישירה אל ד"ר רותי קמיני, משרד עו"ד

למעלה