משרד עורכי הדין דוד טובול

משרד עורכי הדין דוד טובול

הרצל 52 , ראשון לציון (אזור המרכז)

משרד עו"ד דוד טובול הינו משרד ותיק הפועל מעל מעשור בתחומו ומספק מענה מקצועי בתחומים: פלילי, תעבורה, משפחה, מקרקעין, צוואות וירושות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך הדין דוד טובול מוסמך על ידי לשכת עורכי הדין משנת 2005, לאורך שנות הוותק רכש עו"ד טובול ידע מקצועי עשיר והתנסה בניהול מגוון רחב של תיקים משפטיים מורכבים וזכה להצלחות מרובות בתחומו. עוד בהתמחותו בפרקליטות המדינה קיבל עו"ד דוד טובול התמקצעות ישירה בעולם הפלילי וחווה את מערכת המשפט משני צדדי המטבע.

היום, הידע המשפטי שרכש משמש את לקוחות המשרד בכדי להתנהל מול הרשויות השונות ולבנות את האסטרטגיה המשפטית בהתאם לצריכיהם וליכולתיהם.

 

משרד עו"ד דוד טובול מעניק מענה משפטי בנושאים הבאים:
פלילי - ייצוג חשודים בחקירה משטרתית, טיפול בעבירות, סמים, אלימות, עבירות מין ומחיקת רישום פלילי ועוד.

דיני תעבורה - ייצוג נאשמים בתיקי נהיגה בשכרות, מהירות מופרזת, נהיגה בקלות ראש תאונות קשות ועוד.

מקרקעין נדלן - עריכת חוזה מקרקעין מכר וקנייה ייצוג חברות גדולות כמו גם לקוחות פרטיים בתהליכי תכנון ובנייה ותמא 38 ופינוי בינוי. פינוי שוכר, פירוק שיתוף ובנוסף לעו"ד דוד טובול עיסוק ספציפי בדיני תכנון ובנייה פלילי.

דיני משפחה - עריכה ואכיפה של צוואות ירושות ועזבונות, טיפול בתיקי גירושין מכל הנוגע בדבר החל ממשמורת, מזונות וחלוקת רכוש.

 


משרד עו"ד דוד טובול הכיר לאורך השנים כי רוב לקוחות המשרד הופנו מלקוחות משרד מהעבר בעקבות הצלחות העבר שלנו ולכן כדי להמשיך ולבסס שמנו הטוב השירות במשרד הינו אישי מלווה לאורך כל ההליך במקצועיות ויחסים אישיים ללקוח אשמח לעמוד לשרותכם.  

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורכי הדין דוד טובול
פניה ישירה אל משרד עורכי הדין דוד טובול

למעלה