משרד עו"ד שלי סלע ושות`

משרד עו"ד שלי סלע ושות'

רוטשילד 46 א , ראשון לציון (אזור המרכז)

משרד עו"ד שָלי סלע ושות`, חרט על דגלו יחס אישי וחם לכל לקוחותיו ללא פשרה על מקצועיות, תוך חתירה למטרה משותפת. המשרד פועל בתחומים: משפחה, מקרקעין, הוצל"פ ופשיטות רגל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

עורך הדין שָלי סלע מנכ"ל ובעלים לשעבר של חברה אשר סיפקה שרותים למשרדי עו"ד מהמובילים בארץ, כך רכש ידע מעשי מגוון לטיפול בתיקים סבוכים. הידע הרב משמש אותו כיום בטיפול בלקוחות המשרד כדי להתאים את ההליך המשפטי לצרכיהם לטובת מיקוד האסטרטגיה למטרה קבועה מראש.

 

משרד עו"ד שלי סלע ושות' מעסיק עורכי דין מנוסים ומקצועיים ומספק ליווי משפטי מקיף לכל בעיה בתחומי ההתמקצעות של המשרד.

 

משרדנו מעניק מענה משפטי בתחומים:

  • דיני משפחה ניהול הליכי גירושין ועריכת הסכם גירושין, ידועים בציבור, מזונות, הסדרי ראיה, חלוקת רכוש, הסכם ממון, צוואה, ירושה, עיזבון ועוד.
  • מקרקעין נדל"ן - הכנת הסכמי מכר וקנייה של נכסי מקרקעין, טיפול בקבוצת רכישה, רישום בטאבו, כתיבת הערת אזהרה במקרקעין, ליווי פרוייקטים, העברה ללא תמורה, ליקויי בניה, פינוי שוכר, תמ"א 38, פירוק שיתוף ועוד.
  • הוצאה לפועל - ייצוג זוכים כמו גם חייבים בערכאות השונות, טיפול בהליכי פשיטות רגל, חקירת יכולת, הגבלת רישיון נהיגה, כינוס נכסים, איתור חייבים, הסדר חובות ועוד.

 

משרד עו"ד שלי סלע ושות' הוא בעל ניסיון עשיר בהתמודדות עם תיקים מורכבים, ומפעיל את מרב המאמצים לתוצאות המיטביות עבור לקוחותיו. כמו כן מספק שירות אדיב וליווי צמוד שלהם הלקוחות זקוקים, בהקפדה על בניית אסטרטגיה משפטית הייחודית לצרכיו. המשרד מעניק ללקוח מענה בכל שעות היממה. 

 

נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא, ניתן לתאם פגישת ייעוץ לא מחייבת.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 25/10/2016

    מקצוען טיפל בתיק נזקים
     

  • 02/04/2016

    מממליצה בחום.
     

משרד עו"ד שלי סלע ושות`
פניה ישירה אל משרד עו"ד שלי סלע ושות`

למעלה