קסלר ראיסה – משרד עורכי דין ונוטריון

קסלר ראיסה – משרד עורכי דין ונוטריון

הרצל 163 , רחובות (אזור השפלה והסביבה)

קסלר ראיסה – משרד עורכי דין ונוטריון פועל משנת 1996 ובעל ניסיון רב בניהול תיקים בתחום דיני המשפחה, מקרקעין נדל"ן, הוצאה לפועל ופשיטות רגל.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

קסלר ראיסה – משרד עורכי דין ונוטריון נוסד בשנת 1996 ע"י עורכת הדין קסלר ראיסה, בעלת 30 שנות ותק בתחום עריכת הדין ומאחוריה ניסיון וידע מעשי רב בניהול של מאות תיקים מורכבים. הידע וההצלחות הרבות שצברה במרוצת השנים בנו את שמה הטוב.

 
המשרד מעניק מענה משפטי בתחומים:
  • דיני משפחה - גירושין, ידועים בציבור מזונות, הסדרי ראיה, הסכם ממון חלוקת רכוש, ירושה, צוואה משמורת ועוד.
  • מקרקעין נדל"ן - עריכת חוזי מקרקעין לרבות לווי מלא בעסקאות מכר וקנייה, טיפול בהליכים שונים מול מנהל מקרקעי ישראל, סכסוכי שכנים, קבוצת רכישה, רישום בטאבו, ליקויי בניה, פינוי שוכר, תמא 38 ועוד.
  • הוצאה לפועל - פשיטת רגל, חקירת יכולת, הגבלת רישיון נהיגה, כינוס נכסים, ייצוג זוכים, איחוד תיקים, הפטר בהוצאה לפועל, טענת פרעתי ועוד.
 
משרד עורכי דין קסלר ראיסה מאמין כי השרות הניתן דרכו הוא הממשיך את פעילות המשרד ועל כן לקוחות המשרד נהנים משירות אמין, מקצועי, ומסור.
התהליך מכוון לספק מענה מלא לכל צורך שעלול לצוף לאורך התהליך, הן בתחום המשפט, כמו גם במסגרת הייעוץ המשפטי והטיפול בהיבטים אחרים של פעילות משפטית ביום-יום.
 
לנוחות לקוחות המשרד, השירות ניתן בשפות עברית, רוסית ואוקראינית.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קסלר ראיסה – משרד עורכי דין ונוטריון
פניה ישירה אל קסלר ראיסה – משרד עורכי דין ונוטריון

למעלה