משרד עו"ד אביטבול ושות`

משרד עו"ד אביטבול ושות'

שמעון בן שטח 13 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

משרד עו"ד אביטבול ושות` עוסק בתחומי המשפט הבינלאומי ומעניק שירותים משפטיים בצרפת ובישראל בתחום המסחרי-עסקי, גישור, בוררות, ליטיגציה ועוד.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד אביטבול ושות' מורכב מעורכי דין ישראלים וצרפתים גם יחד, ובעל סניפים בפריז ובירושלים. המשרד פועל בזירה הבינלאומית ומלווה לקוחות ישראלים וצרפתים, הן בייצוג והן בייעוץ, תוך היכרות מעמיקה עם החוק הצרפתי והחוק הישראלי.

עורכי הדין במשרד מוסמכים הן על ידי לשכת עורכי הדין בישראל והן על ידי לשכת עורכי הדין בצרפת. המשרד דינמי ופועל בנחרצות לפתרון דאגותיהם של לקוחותיו בצורה המקצועית ביותר.

 

עו"ד דבבורה אביטבול, מייסדת המשרד, בעלת תואר דוקטור במשפט בינלאומי וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל ובצרפת.

עו"ד אביטבול עוסקת במשפט פלילי בינלאומי, בעלת ותקמשמעותי בדיני מסים ותאגידים ומעניקה ייעוץ משפטי ללקוחות פרטיים ועסקיים בישראל ובצרפת.

ד"ר דבבורה אביטבול התמחתה במיסוי בינלאומי במשרד עו"ד בפריז, וצברה ניסיון בעבודה עבור המחלקה הפלילית בבית המשפט של פריז. כיום משמשת יועצת חיצונית לסנגוריה הציבורית ולמשרד המשפטים בישראל. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד אביטבול ושות`
פניה ישירה אל משרד עו"ד אביטבול ושות`

למעלה