משרד עו"ד סימונה רוזנצויג

משרד עו"ד סימונה רוזנצויג

דבורה הנביאה 2 , רמת השרון (אזור המרכז)

עו"ד סימונה רוזנצויג חברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 1997 ובעלת ניסיון רב שנים בתחומים המקרקעין נדל"ן, מיסוי מקרקעין, משפט מסחרי ותביעות אזרחיות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עו"ד סימונה רוזנצויג הינה בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב וחברה בלשכת עורכי הדין משנת 1997. לאורך שנות הוותק הרבות בתחום סייעה עורכת הדין רוזנצויג בקידום פרוקיטים שונים בתחום המקרקעין בעסקאות נדל"ן מורכבות כמו גם טיפול במגוון סוגיות מול לקוחות פרטיים. הניסיון הרב שצברה מבסס את מעמדה של עו"ד רוזנצויג כעורכת דין בכירה בתחום המשפט, האזרחי-מסחרי.

 
משרדה של עו"ד סימונה רוזנצויג מספק מענה במספר תחומי עיסוק:
  • נדל"ן ומיסוי מקרקעין - סיוע ללקוחות פרטים בהליכי מכירה וקנייה של נכסי מקרקעין, לרבות עריכת חוזי מכר, רישום בטאבו וטיפול מול רשויות המס, פינוי שוכר, פירוק שיתוף, ייצוג לקוחות פרטים כמו גם חברות בתחומי הפינוי בינוי, תמ"א 38 ועוד.
  • מסחרי ועסקים - הקמת שותפות, עריכת חוזים עסקיים וטיפול במקרים של הפרת חוזה, רישוי עסקים, הרמת מסך, רכישת חברות, הקמת חברה, פירוק חברות ועוד
  • משפט אזרחי - תביעות כספיות, הכנת כתבי הגנה וכתבי תביעה, ייצוג בבית המשפט המחוזי, סדר דין מהיר, סדר דין מקוצר, ערעור, תביעת פיצויים ועוד.
  • בנוסף, לעורכת הדין רוזנצויג ניסיון עשיר בעריכת צוואות ומימוש צוואה, ירושה, והסכמי ממון.

עורכת הדין סימונה רוזנצויג מבינה כי לקוחות המשרד, ברובם, מורכבים מאנשים הזקוקים להנחיה, עזרה, תמיכה בנושאים שונים ומאמינה כי זמינות גבוהה, יחס אישי ומקצועיות הם המסייעים על המשך ביסוס שמה הטוב ולכן שמה דגש על מתן שרות יוצא דופן לכל לקוחותיה.
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עו"ד סימונה רוזנצויג
פניה ישירה אל משרד עו"ד סימונה רוזנצויג

למעלה