עו"ד אנה פולישוק קוסא

עו"ד אנה פולישוק קוסא

חטיבת הנגב 28 , באר שבע (אזור הדרום)

יעוץ, ליווי וייצוג משפטי בדיני עבודה, נזקי גוף, ביטוח וביטוח לאומי. בעברה התעסוקתי עבדה בלשכה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי במחוז דרום ובמשרד מוביל בתחום דיני העבודה ונזקי גוף. השירות ניתן גם לדוברי השפה הרוסית.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד אנה פולישוק קוסא מעניק שירותי ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי בתחום דיני עבודה, נזקי גוף, ביטוח וביטוח לאומי על כל היבטם. המשרד הוקם ומנוהל על ידי עורכת הדין אנה פולישוק קוסא - בעלת תואר LL.B במשפטים ומוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.

 

בעברה התעסוקתי עבדה בלשכה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי במחוז דרום ובמשרד מוביל בתחום דיני העבודה ונזקי גוף. ניסיונה התעסוקתי מקנה למשרד יתרון משמעותי במיצוי זכויות מול מעסיקים, במיצוי זכויות רפואיות מול ההמוסד לביטוח לאומי לרבות בתאונות עבודה ובהתמודדות מול כל חברות הביטוח. המשרד נמצא בקשרים הדוקים עם מיטב הרופאים המומחים בארץ, דבר המעניק יתרון עצום בהשגת המטרה - קבלת הפיצוי הגבוה ביותר! 

 

ייחודו של המשרד הינו בהיותו משרד בוטיק המעניק שירותים בסטנדרטים גבוהים ללא פשרות על מקצועיות. שירותי המשרד מותאמים באופן אישי לכל לקוח, בהתבסס על מחקר משפטי מעמיק, אשר מציג בפני הלקוח תמונה כללית רחבה ופורס בפניו את מכלול האפשרויות תוך מתן הסבר אודות ההליכים בפניהם הוא עומד. כבר בשלבים הראשונים, לאחר הערכת סיכויים אל מול סיכונים בכל אחת מדרכי הפעולה האפשריות ובחירת האלטרנטיבה הטובה ביותר, אנו בונים אסטרטגיה משפטית אשר מותאמת לכל מקרה לגופו ופועלים בנחישות להשגת התוצאה הטובה ביותר בעבור לקוחותינו.


מעבר למקצועיותו של המשרד ולשירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עורכת הדין אנה פולישוק קוסא הציבה כנר לרגליה לפעול בשקיפות, באמינות ובמסירות, תוך הצבת הלקוח במרכז. אצלנו כל לקוח מקבל ליווי משפטי אישי וצמוד 24 שעות ביממה עד לסיום ההליך המשפטי וקבלת הפיצוי.


המשרד מעניק שירותים משפטיים גם לדוברי השפה הרוסית.

 

נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם עד להשגת התוצאה הרצויה.

שפות: עברית, רוסית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 06/11/2016

    אנה תודה רבה על הכל! עשית עבודה שלא ניתן לתאר. עו"ד עיקשת ונחרצת, מציבה מטרות ועושה הכל על מנת לעמוד בהן. יודע כי מי שישכור את שירותייך יהיה בידיים טובות! אמשיך להמליץ!
     

  • 01/11/2016

    לאחר פגישות יעוץ עם כמה עורכי דין הגעתי לפגישה עם עו"ד אנה פולישוק קוסא. כבר במהלך הפגישה הרגשתי את ההבדל ביחס כלפי הלקוחות. אנה היתה סבלנית, הסבירה לי על כל ההליך ועל כל הזכויות שמגיעות לי בצורה מקצועית ומקיפה. היום אחרי שהסתיימה התביעה והוכרתי כנפגע עבודה אני מוצא לנכון לשבח את את הדרך בה אנה ניהלה בשבילי את התיק - במקצועיות, יסודיות, מסירות והיתה זמינה בשבילי לכל פניה ובקשה. זכיתי בעו"ד סופר מקצועית ואנושית לכל החיים ועל זה אני מוקיר.
     

עו"ד אנה פולישוק קוסא
פניה ישירה אל עו"ד אנה פולישוק קוסא

למעלה